Hoi,
Waar zal ik eens beginnen,heb 6 weken geleden een kies linksonder opnieuw laten vullen,na 3 weken pijn , brak de kies af,de tandarts heeft de kies getrokken, ik had vreselijke pijn, en die duurde maar voort, bijna 3 weken!
In het weekend naar andere tandarts geweest, hij maakte foto, zat de wortel er nog in! dus afgelopen maandag naar de kaakchirurg, die heeft hem weggehaald, maar de pijn is na 2 dagen weer terug!!!!
Ik weet me zo langzamerhand geen raad meer!
De pijn straald uit naar mijn linkerhelft kin en oor, spoel met spoelmiddel, poets 2 keer per dag, maar nix helpt, wie weet raad??????? groetjes Marleen.
Waar zal ik eens beginnen,heb 6 weken geleden een kies linksonder opnieuw laten vullen,na 3 weken pijn , brak de kies af,de tandarts heeft de kies getrokken, ik had vreselijke pijn, en die duurde maar voort, bijna 3 weken!
In het weekend naar andere tandarts geweest, hij maakte foto, zat de wortel er nog in! dus afgelopen maandag naar de kaakchirurg, die heeft hem weggehaald, maar de pijn is na 2 dagen weer terug!!!!
Ik weet me zo langzamerhand geen raad meer!
De pijn straald uit naar mijn linkerhelft kin en oor, spoel met spoelmiddel, poets 2 keer per dag, maar nix helpt, wie weet raad??????? groetjes Marleen.
Maar vrijdag kon ik weer terug een nieuwe ontsteking!
Na alles open te hebben gemaakt(kon de pijn ondanks de verdoving goed voelen)en goed schoon te hebben geschraapt, twee dagen geen pijn heerlijk!
Nu is het zondag en die pijn begint weer!!!
heb ook een kuur amoxicilline meegekregen voor 5 dagen, klieren zijn beetje gezwollen,tandvlees ook beetje rood.
Kan dit vanzelf overgaan , of moet ik nu weer terug,(schijn de tandarts en kaakchirurg de laatste tijd vaker te zien dan mijn familie)
hellluuuuuuppppp!!!
Groeten en sterkte, Rick :smile:
Allereerst ff bedankt voor je reactie!
Zo te horen ken jij het ook!
Ik maakte me behoorlijk zorgen, omdat de kies al 4 weken geleden getrokken is, en de ontsteking toen al 3 weken heeft geduurd(na het trekken)
En ook na het verwijderen van de wortel weer een nieuwe ontsteking kwam,als ik jou zo hoor, gaat de ontsteking dus vanzelf weg.
PPPfffff, hoop zo dat je gelijk krijgt!
Je hoort ook van die enge verhalen, dat het heel gevaarlijk is en zo!
Nou in ieder geval bedankt voor je bemoedigende mail!!
Groetjes vampire.
Groeten, Rick