ik heb een kroon waar waarvan de pocket denk ik ongeveer 5a6 mm diep zijn maar nou heb ik aan die kant van mijn mond een branderig gevoel en als ik met mijn tong er aan komt begint deze ook te branden ook mijn tong erg droog en ruw (is geen schimmel) de tandarts kon geen ontsteking van mij kroon via foto zien en ik heb geen bloedend tandvlees en ik ga twee keer per jaar naar de mondhygieniste weet iemand hierop antwoord ik loop hier al een dikke maand mee rond
[ Dit Bericht is bewerkt door: petra g op 2003-11-20 20:33 ]
Kijk eens prive. Ik heb je een prive bericht gestuurd....
Sterkte ermee met het onderzoek.
Groetjes Maurice.
De klacht die u waarschijnlijk beschrijft mond/tongbranden komt echter vaker voor. De precieze oorzaak is jammer genoeg meestal niet te achterhalen, maar de klachten verdwijnen gelukkig vaak weer vanzelf.
Lees deze informatie van de beroepsvereniging voor kaakchirurgen: http://www.kaakchirurg.nl/files/mondbrandmzkcpt.pdf
[ Dit Bericht is bewerkt door: de digitale tandarts op 2003-10-26 20:30 ]
Hoop dat als je het weer hier op het forum plaatst het wel blijft staan.
Groetjes Natascha :grin:
[ Dit Bericht is bewerkt door: petra g op 2003-11-20 20:14 ]
[ Dit Bericht is bewerkt door: petra g op 2003-11-20 20:18 ]
[ Dit Bericht is bewerkt door: petra g op 2003-11-20 20:32 ]
Maar je hebt waarschijnlijk nog wat last van de wortelkanaalbehandeling, dit moet binnen enkele weken vanzelf overgaan.
Probeer niet weg te blijven van je tandarts..hij was de laatste keer heel behulpzaam.
Sterkte!
[ Dit Bericht is bewerkt door: de digitale tandarts op 2003-11-19 18:46 ]
Geen reden tot paniek...de (tijdelijke ?) vulling is iets ingezakt.Dit gebeurt wel vaker, maar heeft geen verdere gevolgen voor de situatie. Wel is m.i. het niet de bedoeling om met een tijdelijke vulling een jaar te blijven lopen, ook al komt er een nieuwe kroon op. Vraag aan de tandarts om de vulling binnenkort te vervangen door een "echte". Hier is geen superhaast mee en alleen verstandig als de WKB geheel achter de rug is.
Groeten, Rick :smile:
[ Dit Bericht is bewerkt door: Ricky op 2003-11-19 23:22 ]
kan je door een lekkende kroon met een of zonder een onsteking een rare smaak in je mond krijgen en ook een geiriteerde pijnlijke tong en een gevoelige mond