Ik lees al een tijdje dit forum en vaak lees je toch over de dingen die mis gegaan zijn. Dus ik dacht, laat ik eens een positief berichtje plaatsen.
Half jaar geleden ben ik naar de kaakchirug geweest vanwege een verstandskies die nog half onder een andere tand zat en niet goed door kwam. 2 jaar lang heb ik dat ding laten zitten, vooral afgeschrikt door de verhalen van mensen uit mijn omgeving die nare ervaringen hadden met het trekken van kiezen.
Maar vanwege hygiene dat ten kost zou kunnen gaan van de gezonde kies ernaast toch maar afspraak gemaakt met kaakchirurg.
Ik ben er gaan zitten, ogen dicht gehouden en alles over me heen laten gaan. Ik voelde wat getrek en geduw maar opeens hoor ik KLAAR! Voordat ik het in de gaten had wassie er al uit. Dat viel dus 100% mee, daar nu zo druk over gemaakt. Dan zal ik wel nog last krijgen van de wond dacht ik al...
Instructiesetje mee gekregen, spul om te spoelen en spuitje om de wond mee schoon te houden. Eerste dagen wel beetje gek gevoel, zo'n gat in je tandvlees. Ook zoveel mogelijk aan de andere kant kauwen en na iedere maaltijd ff schoonspuiten.
Ik heb er totaal geen pijn aan gehad, ook niet dezelfde avond na de behandeling
Na 2 weken merkte ik er al niks meer van.
Zo kan het dus ook gaan!
Marky
Half jaar geleden ben ik naar de kaakchirug geweest vanwege een verstandskies die nog half onder een andere tand zat en niet goed door kwam. 2 jaar lang heb ik dat ding laten zitten, vooral afgeschrikt door de verhalen van mensen uit mijn omgeving die nare ervaringen hadden met het trekken van kiezen.
Maar vanwege hygiene dat ten kost zou kunnen gaan van de gezonde kies ernaast toch maar afspraak gemaakt met kaakchirurg.
Ik ben er gaan zitten, ogen dicht gehouden en alles over me heen laten gaan. Ik voelde wat getrek en geduw maar opeens hoor ik KLAAR! Voordat ik het in de gaten had wassie er al uit. Dat viel dus 100% mee, daar nu zo druk over gemaakt. Dan zal ik wel nog last krijgen van de wond dacht ik al...
Instructiesetje mee gekregen, spul om te spoelen en spuitje om de wond mee schoon te houden. Eerste dagen wel beetje gek gevoel, zo'n gat in je tandvlees. Ook zoveel mogelijk aan de andere kant kauwen en na iedere maaltijd ff schoonspuiten.
Ik heb er totaal geen pijn aan gehad, ook niet dezelfde avond na de behandeling
Na 2 weken merkte ik er al niks meer van.
Zo kan het dus ook gaan!
Marky
alvast bedankt ratje
en hoe ku je smili,s in een tekst zetten??
"Feedback" betekent iets als "terugkoppeling". Het is ook te vertalen als "praten" of "communiceren".
Hoe je smilies kunt maken staat uitgelegd bij de "FAQ" (frequently asked questions, veel gestelde vragen betekent dat). Daar zie je de smilies staan die op dit forum werken.
Ergens rechtsbovenin beeld staat dat "FAQ", gewoon op klikken. Maar ik leg het nog even uit.
Als je bijvoorbeeld ":D" tikt zonder de "" wordt het een lachende smilie. Effe proberen: :grin:
Doet hij het? Mooi. Nog een voor als ik wil doen alsof ik een vampier ofzo ben: ":evil:" :evil:
Nuttig natuurlijk :lol:.
Doeg,
[ Dit Bericht is bewerkt door: dj op 2003-11-21 00:43 ]
[ Dit Bericht is bewerkt door: dj op 2003-11-21 21:26 ]
Doewie
[ Dit Bericht is bewerkt door: ArrowGirl op 2003-11-22 16:22 ]