Ben 46 jar en heb veel kronen. "Randjes" worden zichtbaar en ziet niet meer mooi uit. Tandats wil 2 elementen trekken en frame plaatsen. Is geen redden meer aan ernstige paradontitis! Dit woord is echter nooit eerder gevallen en ik ben nooit verwezen naar mondhygieniste of paradontoloog. Gewoon elk half jaar schoon gemaakt. Hoe kom ik erachter of hij nu niet erg voorbarig is met verwijderen of dat er nog andere opties zijn?
Kan je mij iets vertellen over de kronen. Ik ben aan het bedenken of ik ook kronen neem. Ik ben wel bang, voor de tandarts. Waar heb je dan de kronen zitten, en hoeveel. Waar krijg je dan dat frame.....
Kunnen daar dan geen kronen op, op die 2 elementen......
Ik hoor het dan wel van je.
Sterke ermee.
Groetjes Maurice.
tussen 10 en 20 jaar geleden laten zetten. Sommigen al eens vervangen. Kronen waren noodzakelijk omdat ik veel ellende had met mijn gebid, door wortelpuntoperaties werden alle tanden "zwart". Heb er heel veel geld aan uitgegeven en mijn gebit is me veel waard. Het heeft er jarenlang goed uitgezoien, maar nu dus niet meer. Kronen laten zetten is niet eng, ze slijpen je tand of kies tot een soort stompje en plaatsen daat de kroon op. alles natuurlijk onder verdoving. waar ben je bang voor?
tussen 10 en 20 jaar geleden laten zetten. Sommigen al eens vervangen. Kronen waren noodzakelijk omdat ik veel ellende had met mijn gebit, door wortelpuntoperaties werden alle tanden "zwart". Heb er heel veel geld aan uitgegeven en mijn gebit is me veel waard. Het heeft er jarenlang goed uitgezien, maar nu dus niet meer. Kronen laten zetten is niet eng, ze slijpen je tand of kies tot een soort stompje en plaatsen daar de kroon op. alles natuurlijk onder verdoving. waar ben je bang voor?