ook ik ben als de dood voor de tandarts , maar laat ik nou de liefste tandarts van de wereld hebben zelfs happen mocht onder verdoving, medicijnen tegen de kiespijn mee naar huis en morgen de hele onderkant er uit!! Natuurlijk ben ik bang , heb zelfs pilletjes tegen de angst , maar ik wil zo graag van die ******tanden af.........
Enuh.....laat ff weten hoe het was vandaag ?
Groetjes Patty
Ik heb je toegevoegd op msn kun je me vertelen hoe alles gegaan is...als je dat wilt tenminste... (speedy180394@hotmail.com)
[ Dit Bericht is bewerkt door: Patty73 op 2003-10-27 08:20 ]
En... is het een beetje meegevallen?¿!
Volgens mij wel aan je reactie te zien...BLIJ,BLIJ,BLIJ!!! :razz:
Vond het wel leuk om te lezen dat je gelijk een afspraak bij de kapper hebt gemaakt... echt een nieuw begin! Had ik ook gedaan toen ik net m'n bovenprothese had... mooie,nieuwe tanden en dus ook een leuk nieuw ander kapsel... en natuurlijk ook nog shoppen voor nieuwe kleren (daar ging het bedrag dus wat ik terugkreeg van het ZF... haha :grin: )
Veel suc6 met het herstel & geniet van je mooie nieuwe tanden :grin:
Doewie,groetjes Natascha :grin:
Ik heb helemaal nergens last van...
Voel me lekker bevrijd sinds ik van Kerkrade afkwam...
Hopelijk voel jij je ook weer snel beter meissie en kun je weer lekker slapuh ?
Laat je ff weten als je terug bent vanmiddag wat ze gedaan hebben ?
Groetjes Patty
Zo'n gebit zit niet meteen goed hoor, dat kan ook niet. Eerst zwelt je kaak, en dan slinkt ie weer, en dan slinkt ie nog verder. T zla al met al ongeveer 6 maanden duren voordat je kaak uitgeslonken is en je definitieve laag in je gebit komt.
Voor mij is dat eindelijk volgende maand, dus mijn gebit zit dan eindelijk "vast"!
Maar hoe komt het nu eigenlijk dat je nu sinds je onder ook een prothese hebt dat je tanden nu meer naar voren staan?
Ik hoop dat het goed gegaan is bij de tandarts en dat je nu van die drukplekken af bent. Maar dat horen we vast wel weer.
Groetjes Natascha
IK heb geloof ik het zelfde probleem met het onder-gebit.
Kan het ook niet lang in houden want het doet heel goed zeer ......op de hoekwonden zeg maar.
EN ER MEE eten nee sorry dat kan ik echt niet,,,,dan vlieg ik met me kop tegen het plavon aan zeg maar.
En ik heb ook last er van dat het onder gebit zo naar voren staat.
Moet ook weer terug want het moet hier en daar weer wat af.
EN JAAAA IDD ik heb ook nog nooit zo vaak bij de tandarts gezetten
Maar moet wel zeggen ,,,dat mijn grootste angst weg is...voor de tandarts.
Ga er niet met plezier heen,,maar niet meer zoo heel bangmeisje als ik hier voor was.
Klink wel raar nu alles er uit iss,,dat je veel minder bang ben geworden.
En ik vindt het heel fijn dat je hier je verhaal kan doen! TOFF :grin:
Maar ik hou jullie op de hoogte.
Ojaa en nog bedankt voor je tip!!
Die ga ik zeker doen vanaf NU.
onder gebit een kwartier in en dan een uur uit ,,,hopen dat het helpt
Je hoort het wel
Groetjesss lieve mensen!!!!
Diana
Hoop dat ik nog op tijd ben met m'n berichtje. Tja,dan is het idd wel fijn als je prothese blijft zitten en dat ie niet ineens losschiet... :grin:
Toi,toi,toi! & hopelijk gaat alles goed tijdens je sollicitatie.
groetjes Natascha
hopelijk zijn we nog op tijd !
:grin: ook met mij alles okee (zie mijn update)
Fijn voor je dat het nu zoveel beter gaat dan in het begin...:wink:
TOI TOI TOI en laat ff weten hoe de sollicitatie ging okee ?
Groetjes X Patty !
[ Dit Bericht is bewerkt door: Patty73 op 2003-11-24 11:55 ]
hier ben ik nog even want er blijven me toch wat vraagjes door het hoofd spoken.
Ook ik ga de 4de week in want je was dezelfde week als mij geholpen maar ehhhhh...
Zijn bij jou al alle gaten dicht dan ?
Bij mij echt niet hoor...de kleintjes wel maar waar de kiezen zaten echt niet !
Ik durf dat kleefspul niet te gebruiken hoor ben veel te bang dat het in die gaten gaat zitten en dat ik het er dan niet meer uitkrijg?
Gisteravond wezen uit eten maar ben twee keer van tafel gemoeten om gebit schoon te maken...zat steeds een erwtje onder en dat doet pijn en eet zich ook niet makkelijk door dan he :wink:
Die van mij zwabbert dus ook aardig door mijn mond :sad:
Wat voor spul gebruik je ervoor ?
Ik heb er echt geen verstand van ...
:grin: Groetjes X Patty !
Oepssss :sad:
En hoe doe je dat dan na het eten ?
Anders kom ff online vanavond op de mess dat praat wat makkelijker :grin:
Ik benner na 21 uur weer.....
Groetjes X Patty