ook ik ben als de dood voor de tandarts , maar laat ik nou de liefste tandarts van de wereld hebben zelfs happen mocht onder verdoving, medicijnen tegen de kiespijn mee naar huis en morgen de hele onderkant er uit!! Natuurlijk ben ik bang , heb zelfs pilletjes tegen de angst , maar ik wil zo graag van die ******tanden af.........
Enuh.....laat ff weten hoe het was vandaag ?
Groetjes Patty
Ik heb je toegevoegd op msn kun je me vertelen hoe alles gegaan is...als je dat wilt tenminste... (speedy180394@hotmail.com)
[ Dit Bericht is bewerkt door: Patty73 op 2003-10-27 08:20 ]
En... is het een beetje meegevallen?¿!
Volgens mij wel aan je reactie te zien...BLIJ,BLIJ,BLIJ!!! :razz:
Vond het wel leuk om te lezen dat je gelijk een afspraak bij de kapper hebt gemaakt... echt een nieuw begin! Had ik ook gedaan toen ik net m'n bovenprothese had... mooie,nieuwe tanden en dus ook een leuk nieuw ander kapsel... en natuurlijk ook nog shoppen voor nieuwe kleren (daar ging het bedrag dus wat ik terugkreeg van het ZF... haha :grin: )
Veel suc6 met het herstel & geniet van je mooie nieuwe tanden :grin:
Doewie,groetjes Natascha :grin:
Ik heb helemaal nergens last van...
Voel me lekker bevrijd sinds ik van Kerkrade afkwam...
Hopelijk voel jij je ook weer snel beter meissie en kun je weer lekker slapuh ?
Laat je ff weten als je terug bent vanmiddag wat ze gedaan hebben ?
Groetjes Patty
Zo'n gebit zit niet meteen goed hoor, dat kan ook niet. Eerst zwelt je kaak, en dan slinkt ie weer, en dan slinkt ie nog verder. T zla al met al ongeveer 6 maanden duren voordat je kaak uitgeslonken is en je definitieve laag in je gebit komt.
Voor mij is dat eindelijk volgende maand, dus mijn gebit zit dan eindelijk "vast"!
Maar hoe komt het nu eigenlijk dat je nu sinds je onder ook een prothese hebt dat je tanden nu meer naar voren staan?
Ik hoop dat het goed gegaan is bij de tandarts en dat je nu van die drukplekken af bent. Maar dat horen we vast wel weer.
Groetjes Natascha