Hoi allemaal,
Ik zit al de hele week op dit forum en lees al jullie berichten over de angst van de tandarts. ook ik heb dit probleem nu er verschillende kiezen beginnen af te breken heb ik door jullie positieve berichten over kerkrade ook maar de stap genomen ennet een e-mail gezonden met foto's van mijn gebit ik hoop dat ze snel terug mailen met de oplossing voor ik me weer bedenk !!
Groetjes Reneetjuh
Ik zit al de hele week op dit forum en lees al jullie berichten over de angst van de tandarts. ook ik heb dit probleem nu er verschillende kiezen beginnen af te breken heb ik door jullie positieve berichten over kerkrade ook maar de stap genomen ennet een e-mail gezonden met foto's van mijn gebit ik hoop dat ze snel terug mailen met de oplossing voor ik me weer bedenk !!
Groetjes Reneetjuh
Ik hoop dat je snel een antwoord krijgt op je mailtje. Maar ik weet niet of ze aan de hand van de foto's die je bij je mailtje hebt gedaan zo 1,2,3 kunnen zeggen wat de oplossing is. Je zal toch eerst voor een intake-gesprek moeten komen en aan de hand van de foto's die ze daar maken en het bekijken van alles zullen ze een behandelplan voor kunnen leggen. In elk geval veel suc6 & hopelijk krijg je snel bericht terug (en houd je ons hier op de hoogte).
Toch fijn dat er weer iemand de stap heeft durven zetten na het lezen van alle verhalen hier op het forum.
Groetjes Natascha ---> :grin:
groetjes Reneetjuh
yep natuurlijk houd ik jullie op de hoogte
is die er ? en zo ja, op hoelang moet je dan ongeveer rekenen ?
BELLUHHHHHHHH !!!!!!!!
Bel maar snel op als je durft dan ben je ook snel aan de beurt he ?
Een afspraak voor een intake gesprek duurt niet zo heel lang geloof ik iets van 2 weken?
Weet tuurlijk niet hoe druk ze het nu hebben.
En daarna krijg je datum door van de behandeling en daar kan even tussen zitten maar je kunt altijd tussendoor bellen en vragen of ze je bellen als er iemand is uitgevallen toch ?
Heel veel Succes met alles !
Keep us up to date okay ?
:grin: Groetjes Patty !
bedankt voor je berichtje ik ga maar bellen dan, ik heb alleen nog 1 vraagje wie weet hoe het werkt met het VGZ ik heb geen aanvullende verzekering moet ik alles zelf betalen of betaald het VGZ een gedeelte mee ??? en als ze mee betalen moet ik dit dan regelen voor het intake gesprek of daarna ?????
than voor jullie moeite alvast om dit te beantwoorden
groetjes René
Hoe het precies zit met als je niet aanvullend verzekert bent weet ik niet maar dat kun je beste even uitzoeken op hun site --> http://www.vgz.nl of je belt hun even.
Ik ben ook VGZ verzekerd maar wel aanvullend en kreeg het dus wel vergoed zelfs de narcose die ze normaal niet zo snel vergoeden...(wel gevraagd met briefje erbij van mijn huisarts wegens extreme angst geen andere behandeling mogelijk)
Van de behandeling zelf moet ik wel een gedeelte betalen maar daar heb ik nog niets van gehoord dus dat weet ik nog niet !
Dit komt omdat ze in Kerkrade die rekenig meteen hebben gestuurd naar VGZ endus hoor ik dat t.z.t. nog wel.
Anders bel je VGZ even en vraag je of je het wel gedeelte vergoed krijgt als je je nu aanvullend verzekert ?
Je kunt altijd proberen toch ?
Succes !!!
:grin: Groetjes Patty !
[ Dit Bericht is bewerkt door: Patty73 op 2003-11-26 16:36 ]
kan iemand mijn vertellen waar ik qua kosten op zou moeten rekenen als de VGZ het niet dekt ?? tuurlijk is het afhankelijk van de behandeling maar moet ik rekenen op duizenden euro's of meer op honderden /???
groetjes Rene
Maar als je geen aanvullende verz. hebt ben ik bang dat je het meerendeel toch zelf zal moeten betalen (maar hoe dat precies zit weet ik niet).
thanx voor je berichtje ik heb net contact gehad met het VGZ en krijg dus zo goed als niets vergoed, ik wel direct de verzekering overgesloten tot uitgebreide aanvullende verzekering het enige probleem is nu dat ik daar over een half jaar pas gebruik van kan maken. maar ik dacht er ook aan als je een intake gesprek hebt gehad weet jedaarna dan meteen wat de eventuele kosten zijn ????????
Rene
[ Dit Bericht is bewerkt door: ArrowGirl op 2003-11-27 14:19 ]
ik heb 25 nov gebeld en kon 10 dec op intake komen..
Als ik daar ben geeest zal ik even laten horen hoe lang het duurt voordat ik wordt geholpen
Goede stap rene...
Het is zoooo fijn om dit eindelijk eens te regelen.
Ik weet niet hoe jullie je al die jaren overeind hebben gehouden, maar bij mij is er geen nacht voorbij gegaan dat ik me niet ontzettend kl*te voelde over mn gebit.. (angst/pijn onzekerheid)(tenzij ik veel drank had genomen)
Succes!
Gr Bastiaan
groetjes, Pisces
Zo wou ik mezelf toch ECHT niet noemen, hoor !!!! Komt dat er vanzelf te staan als je een bepaald aantal berichten hebt achter gelaten ??? Weet iemand misschien of het ook weer WEG kan ???
Pisces
Ik had dat ook plotsklaps inene bij m'n naam staan (geinteresseerde & dat plaatje).
Van de ene kant wel heel leuk,maar.... ik voel me nu net zo'n halve vent met dat blauwe strikje :razz: hahaha ... en blauwe ogen heb ik ook al niet (houd ik eigenlijk ook niet van... en m'n man en m'n zoon hebben allebei blauwe ogen :grin: )
Dus als de DT dit toevallig leest... heb je ook 'n iets vrouwelijker plaatje :grin: bv. die moon heeft (tandenfee)
En anders zal ik hem toch ook maar ff 'n priveberichtje sturen... kan ik hem ook even bedanken voor die titel (voel me toch wel vereerd :grin: )
Doewie,groetjes Natascha ---> :grin: