Hallo,
Ik ben dus 4 weken geleden in Kerkrade geholpen (alles eruit en prothese erin)
Ik kom net van mijn tandarts af vanwege drukpunten en ik vroeg hem of ik al kleefpasta mocht gebruiken omdat de prothese zo door de mond zwabbert en hij raadde mij dat af, hij zei dat het slecht was voor de maag maar ik slik dat toch niet door ? Ik dacht dat Kleefpasta een tijdelijke (goede?) noodoplossing was totdat het gebit definitief werd aangepast maar zelfs toen ik dit zei reageerde hij zo van dat het troep was en dat ik het beter niet kon gebruiken :sad:
Mijn vraag aan u is dus wat vindt u hiervan ?
Ik heb de kleefpasta namelijk gisteren gekocht en een keer geprobeerd en dat beviel zo goed !!!
Kon weer lekker eten zonder 2 a 3 keer van tafel af te gaan en het schoon te spoelen...
:grin: Groetjes Patty !
[ Dit Bericht is bewerkt door: Patty73 op 2003-11-26 13:44 ]
Ik ben dus 4 weken geleden in Kerkrade geholpen (alles eruit en prothese erin)
Ik kom net van mijn tandarts af vanwege drukpunten en ik vroeg hem of ik al kleefpasta mocht gebruiken omdat de prothese zo door de mond zwabbert en hij raadde mij dat af, hij zei dat het slecht was voor de maag maar ik slik dat toch niet door ? Ik dacht dat Kleefpasta een tijdelijke (goede?) noodoplossing was totdat het gebit definitief werd aangepast maar zelfs toen ik dit zei reageerde hij zo van dat het troep was en dat ik het beter niet kon gebruiken :sad:
Mijn vraag aan u is dus wat vindt u hiervan ?
Ik heb de kleefpasta namelijk gisteren gekocht en een keer geprobeerd en dat beviel zo goed !!!
Kon weer lekker eten zonder 2 a 3 keer van tafel af te gaan en het schoon te spoelen...
:grin: Groetjes Patty !
[ Dit Bericht is bewerkt door: Patty73 op 2003-11-26 13:44 ]
Gisteren naar een vervangende tandarts geweest omdat de mijne ziek was....
Ik heb nog nooit zo'n leuke tandarts meegemaakt zeg...zo kunnen ze dus ook zijn !
Hij zei trouwens weer dat ik juist wel kleefpasta moest gebruiken omdat ik anders kon blijven komen met mijn blaartjes in de mond omdat de prothese zo zwabbert ?
Vraag me wel af waarom ik geen antwoord krijg op mijn vraag die ik hiervoor gesteld heb ?
Groetjes Patty !
Misschien moet je je vraag even in een andere rubriek stellen? Deze rubriek is bedoeld om mensen met tandartsangst met elkaar in contact te brengen en er staat op de hoofdpagina van het tandartsforum dat hier geen vragen worden beantwoord door de digitale tandarts!
Dat is waarschijnlijk de reden dat je nog geen antwoord hebt gehad.
Succes!
Minique
De meeste tandartsen raden het gebruik van kleefpasta's af,waarom precies weet ik ook niet. Maar ik denk dat het,zolang de definitieve laag er nog niet inzit,geen kwaad kan (maar ik ben dan ook geen ta :grin: )
En als je aan het werk bent kan ik me voorstellen dat het niet echt gezellig is als je gebit inene naar beneden klapt (je moet er toch niet aan denken :oops: )
Ik heb het zelf gelukkig nog niet nodig gehad. Mijn prothese zit ook behoorlijk los maar door zo'n 80 x per dag (een beetje overdreven,maar in elk geval vaak) het speeksel weg te slikken en m'n prothese weer vast te zuigen gaat het nog steeds goed.
Heb ook geen last van blaartjes gehad o.i.d.,dus zolang het kan wil ik het eigenlijk zonder kleefpasta doen.
Maar als jij je er prettig bij voelt (en het helpt voorkomen dat je blaartjes krijgt)zou ik zeggen... gebruiken! :grin:
En wat die ta er dan van vind is zijn probleem (of niet¿?).
Groetjes Natascha ---> :grin: