kies trekken

Author:
patries31
Posted:
zo, 12/14/2003 - 11:02
Ik wil graag iets vragen over kies trekken.
Dinsdag is mijn kies eruit getrokken,maar ik heb nog steeds heel veel pijn.
Nou zit er een heel groot gat,waar de kies zat,alles wat ik eet blijft erin zitten.
Spoelen doe ik de hele dag door en ik slik de hele dag ibuprofen,hoor je na 5 dagen nog zoveel pijn te hebben en hoort dat gat niet dicht te zijn?
mudila

Hallo Patries 31,
Als ik jouw was zou ik een afspraak bij je tandarts maken. Laat het voor de zekerheid maar nakijken. Dat stelt je gerust.
Welke kies is boven of onder?
Hou het in ieder geval in de gaten. :eek:

Groetjes
Astrid
zo, 12/14/2003 - 14:55 Permalink
Trixie

Hai, de pijn kan lang aanhouden dat ligt aan je pijngrens en hoe de kies verwijderd is. Ben je niet zeker dan naar de ta. Etensresten blijven idd zitten je kan hiervoor een plastic spuitje halen bij de apotheek of via je ta en deze vullen met lauw water en zo ver mogelijk in het gat steken en dan met enige kracht leegspuiten al het vuil komt er dan uit en uiteraard ook spoelen.
di, 12/16/2003 - 16:29 Permalink
Trixie

oja nog iets.... Ik weet niet precies je leeftijd maar zo'n gat kan een hele tijde öpen blijven het kaakbeen groeit heel langzaam weer dicht dus 5 dagen later is het nog een behoorlijk gat. Mijn kies is 2 a 3 jaar geleden verwijderd en het gat begint nu aardig te gaan, is nog maar een heel klein stukje. Mara ik ben nu 26 en hoe ouder je wordt hoe langer het duurt. Heb ik pas nog gehoord gekregen via deze site.
di, 12/16/2003 - 16:32 Permalink