ik heb begin 2003 een pokketbehandeling gehad en deze kreeg ik ongeveer 7 keer
het hield in.......
mijn gebit is perfect maar de binnenkant stond op instorten
Ik hadvaak last van een vieze smaak en bloedend tandvlees en mondgeur.
Om een lang verhaal kort te maken heb ik eigenlijk NOG steeds last hiervan
Ik ben niet meer naar de tandarts geweest sinds toen want gaatjes heb ik nooit maar ik heb een enorme mondgeur en loop altijd met snoepjes etc,
Ik poets m,n tanden regelmatig en ze zien er ook erg mooi uit maar m,n tandvlees bloed nog altijd (niet echt veel maar toch)
Ik weet bijgod niet wat ik hieraan moet doen maar is het nog noodzakelijk om weer een pokketbehandeling te gaan aanvragen (kost ontzettend duur nl)?????
ik heb echt dringend advies nodig
p.s ik rook en ik drink regelmatig koffie maar dit kan toch niet de oorzaak zijn van een continu vieze smaak en mondgeur?
Als ik sáchtends wakker word wil je niet weten hoe snel ik m,n tanden moet gaan poetsen.
Help me pleaseeeeeeeeeee
het hield in.......
mijn gebit is perfect maar de binnenkant stond op instorten
Ik hadvaak last van een vieze smaak en bloedend tandvlees en mondgeur.
Om een lang verhaal kort te maken heb ik eigenlijk NOG steeds last hiervan
Ik ben niet meer naar de tandarts geweest sinds toen want gaatjes heb ik nooit maar ik heb een enorme mondgeur en loop altijd met snoepjes etc,
Ik poets m,n tanden regelmatig en ze zien er ook erg mooi uit maar m,n tandvlees bloed nog altijd (niet echt veel maar toch)
Ik weet bijgod niet wat ik hieraan moet doen maar is het nog noodzakelijk om weer een pokketbehandeling te gaan aanvragen (kost ontzettend duur nl)?????
ik heb echt dringend advies nodig
p.s ik rook en ik drink regelmatig koffie maar dit kan toch niet de oorzaak zijn van een continu vieze smaak en mondgeur?
Als ik sáchtends wakker word wil je niet weten hoe snel ik m,n tanden moet gaan poetsen.
Help me pleaseeeeeeeeeee
Dat betekent dus eigenlijk dat een eenmalige pocketbehandeling niet voldoende is, maar dat je gebit een aantal keer per jaar schoongemaakt zal moeten worden en dat je zelf de tandenstokers of ragers zult moeten blijven gebruiken.
Succes!
[ Dit Bericht is bewerkt door: de digitale tandarts op 2004-01-23 13:45 ]