gevoelloze wang en kin

Author:
Suzannah
Posted:
za, 01/24/2004 - 20:56
Hoi!

Ik heb een gevoelloze wang en kin na een (spoed) wortelkanaal behandeling afgelopen woensdag avond (3 dagen geleden).
Nu zit ik met een gevoeloze wang en soms lip en veel pijn!!! ik neem diclofenac, een lichte pijnstiller met ontsekingsremmers die ik van m´n dokter gekregen heb, maar dat helpt niet. en de bult in m´n kaak (been?) blijft ook pijn aanwezig en lijkt zelf groter te worden (maar dat kan aan mij liggen.. Mijn eigen tandarts is op vakantie. Wat nu? Moet ik dit nog even aanzien? of maar weer naar de spoed eisende hulp?
Krizzewis

Als je geen gevoel meer hebt is de nervus alveolaris inferior geraakt, een zenuw.Meestal komt het gevoel terug. Als je tintelingen voelt is dat een goed teken> Het kan soms een paar dagen duren, maar soms ook maanden 4 tot 6 !!!
zo, 01/25/2004 - 21:19 Permalink
ganesha

Hhmm ik eb ook zo;n bult op mijn kaak en dat was bij mij een fikse ontsteking. Vanmoren heeft de tandarts het helemaal schoongemaakt met ragertjes en gevijld. Ik heb nogwel napijn maar het is stukken minder dan de pijn die ik van de ontsteking had. Ik slik trouwens ibuprofen 400 mg. met 2 panadol's. Deze combi is de enige die mijn even helpt. Om de 2 uur slikken in mijn geval. Andere pijnstillers hebben mij niet geholpen.

Heb je erge pijn nu???
Ik hoop dat het snel beter wordt, ik weet echt hoe je je voetl...verschrikkelijk .

Sterkte , Ganesha
zo, 01/25/2004 - 22:47 Permalink