Al dagen zit ik nu met die pijn. Durf geen weekend tandart te bellen want ik durf al helemaal geen vreemde aan mijn gebit . Ik slik steeds ibuprofen met 2 paramolletje en dan is de pijn weer voor drie uurtjes minimaal.Durf niets te eten , de pijn komt dan weer terug en duurt lang voor het een beetje afzakt.
Zou dit op een ontsteking kunnen berusten. Ik heb een intitiele wortelkanaal behandeling gehad zegt mijn nota.
Wat ik ervan gezien heb ik dat hij een medicijn in mijn kies heeft gedaan, boorde per abuis enorm diep , dus pijnlijk...
spul erin , kies weer dicht. De pijn had die avond (dinsdag) al over moeten zijn volgens hem. Ik heb het 2 dagen gegeven maar nu is het weekend....en ik word gek.
Mijn hele hoofd doet zeer :sad:
Zou dit op een ontsteking kunnen berusten. Ik heb een intitiele wortelkanaal behandeling gehad zegt mijn nota.
Wat ik ervan gezien heb ik dat hij een medicijn in mijn kies heeft gedaan, boorde per abuis enorm diep , dus pijnlijk...
spul erin , kies weer dicht. De pijn had die avond (dinsdag) al over moeten zijn volgens hem. Ik heb het 2 dagen gegeven maar nu is het weekend....en ik word gek.
Mijn hele hoofd doet zeer :sad:
Heb de apotheek opgebeld en gevraagd hoeveel pijnstilling een mens mag hebben. Ik heb 4 ibuprofens op van 500 gr.p/s en het helpt geen ene zier meer. Ik heb zoon veschrikkelijke pijn dat ik mijn hoofd er zo af wil laten hakken..echt waar.
Snachts kan je nergens heen met je pijn, het duurt nog zolang voor het ochtend is..........en de rest in huis slaapt zo lekker....ik ben echt jaloers en deze nacht is een HEL :sad:
Sterkte, Rick
Heb me bij een buurdorp aangemeld en daar kan ik nu terecht!!
Nou nog ff....wel eng hoor een vreemde tandarts...:sad:
Maar ik heb dus echt geen keus.!!!!!!!
Groetjes Janny
Geheel pijnloos was het, ik ga me meteen inschrijven bij hem!!
Ff wachten nog , kijken of de pijn uitblijft n a het uitwerken van de verdoving, ..dan pas durf ik hard te lachen :smile:
Ppffffff, ff bijkomen.
Groetjes!!!!!!!!!!!
Zo goed te horen dat het je is meegevallen zeg(petje af voor jou), hoop dat de napijn ook is meegevallen.
En goed van je om je daar in te laten schrijven.
Groetjes Janny
Kwam giser bij mijn tandarts, die een verdoving zette, vervolgens niets kon doen omdat de pijn ondragelijk bleef. Hij heeft me antibiotica gegeven zodat de ontsteking weg gaat en gaat me dan meteen behandelen, kanaal behandeling voor een goede reiniging vermoed ik.
Anders heb ik zo weer een ontsteking .
Gisteravond heb ik heel vele pijnstillers gehad en niets sloeg aan. Heb lopen brullen door het huis, ging bijna naar een ziekenhuis.
Dok gebeld om te vragen of er in hemelsnaam een sterker middel is voor mij, mocht mijn man een opiaat komen halen bij de avondapotheek. En in een reistas vond ik nog een slaappilletje , ik wilde nockout.
NU..heb ik een giga wang maar de pijn is WEGgggg....Hoop dat het zo blijft, ik voel me nu superontspannen na een week hel.
Echt even bijkomen nu ....ppffff lekker gevoel zo zonder pijn :smile:
Nou tot zover mijn update!! Sterkte allemaal.
groet Ganesha
:smile: Ganesha
Het zit je niet mee zeg, is het misschien een optie als ze de kies verwijderen?
Spoelen is altijd goed , ik gebruikte altijd bocosan is van oral-b, is niet zo vies en heel goed.
Succes ermee en groetjes Janny
De pijn is nagenoeg wel, de bult wordt wat minder...ik heb het overleefd :smile:
Ik ga meteen bocasan kopen.Bedankt
Groet, Ganesha