betalingen bij kerkrade

Author:
thelastv8
Posted:
wo, 02/04/2004 - 12:47
ik vraag mij af hoe de betaling lopt als je in kerkrade word behandelt ?

ik bedoel,moet je het bedrag contant/met pin meteen overmaken ?

of kan je daar in termijnen betalen ???

mischien dat iemand hier dat weet ?

groetjes
GONNY 40

Hoi chantie in kerkrade betaal je contant er is geen pin mogelijkheid.Ik ben 5sep voor een intake gesprek geweest en moest daarvoor 120 euro meebrengen op 14 nov ben ik geholpen en moest ik het bedrag van de begroting contant afrekenen.Of je eventueel in termijnen kunt betalen is mij niet bekend je kunt het even navragen.gr GONNY
wo, 02/04/2004 - 13:14 Permalink
HelpMe

Hoi, ik ben in oktober voor een intake gesprek geweest, maar ik mocht die 120 euro gewoon achteraf via de bankrekening betalen.
De behandeling zelf moest wel contant.
wo, 02/04/2004 - 13:31 Permalink
rob in new york

Heb je al wat meer gehoord over de wijze hoe je kan betalen? Ben daar ook best benieuwd naar?
Groet

Op 2004-02-04 13:24, schreef thelastv8:
hoi gonny..

oke bedankt..ik ga even informeren..
vr, 03/19/2004 - 22:01 Permalink
bange annelies

Kan je het niet declareren met je ziekenfonds?
Wij hebben een topverzekering, dus ik vraag me af of dat kan?
Ik snap wel dat je de narcose zelf moet betalen, maar de behandelingen, moet je die dan ook allemaal nog zelf betalen?
za, 03/20/2004 - 23:31 Permalink
Missy66

hoi hoi Annelies...

sinds 2004 is er een en ander veranderd dus ook met een topverzekering (maar daarbij zul je ook nog een aanvullende tandarts verzekering (uitgebreid) moeten hebben) dan krijg je per jaar nog maar een maximaal bedrag vergoed (910,00 euro op pcies te zijn bij CZ)

ik heb een basis + tandarts (aanvullend verzekerd) en krijg dus een maximale vergoeding van 345,00 euro per jaar, nou daar kom ik royaal boven uit nu :wink:

Liefssssssssssss Missy
za, 03/20/2004 - 23:41 Permalink
bange annelies

Op 2004-03-20 23:41, schreef Missy66:
hoi hoi Annelies...

sinds 2004 is er een en ander veranderd dus ook met een topverzekering (maar daarbij zul je ook nog een aanvullende tandarts verzekering (uitgebreid) moeten hebben) dan krijg je per jaar nog maar een maximaal bedrag vergoed (910,00 euro op pcies te zijn bij CZ)

ik heb een basis + tandarts (aanvullend verzekerd) en krijg dus een maximale vergoeding van 345,00 euro per jaar, nou daar kom ik royaal boven uit nu :wink:

Liefssssssssssss Missy

Ik ga morgen eens informeren, want ik zit er sterk aan te denken om ook naar kerkrade te gaan, de afstand interesseert me eigenlijk ineens niet meer.
ma, 03/22/2004 - 16:05 Permalink