stomme tegenvaller

Author:
ik ben bang :'(
Posted:
ma, 02/16/2004 - 14:06
hallo mensen,

misschien stel ik me wel een beetje aan volgens jullie maar: elke keer als ik weer naar de tandarts moet dan hb ik een gaatje (ondanks flossen en goed poetsen) daarom ben ik ontzettend bang geworden. maar vandaag: ik moest voor een gewone controle en er werd gezegd dat ze geen gaatjes had gezien. ik moest alleen wel op een foto want dat was alweer anderhalf jaar geleden. daarna kreeg ik een fluor behandeling. toen ik klaar was ging ik blij naar huis. MAAR toen werd er 's middags gebeld door de tandarts: er waren 3 gaatjes gevonden en of ik even een afspraak van een uurtje??! wilde maken. afspraak gemaakt en tel. opgehangen. ik was er helemaal overstuur van en was kwaad en verdrietig tegelijk.. dit wou ik even kwijt. dank je wel. groetjes
Patty73

Nee hoor je stelt je niet aan !
Tenminste vindt ik, ik kan me best voorstellen dat je er beetje ondersteboven van bent, het is je tenslotte hartstikke overvallen, en er zit duidelijk angst anders reageer je niet zo....
Ik wens je heel veel succes en sterkte bij de volgende afspraak !
Wanneer was die btw ?

Groetjes Patty !
ma, 02/16/2004 - 14:14 Permalink
minique

Ik kan me voorstellen dat je even over je toeren bent.
Ik herken het trouwens wel, hoor... Elke keer als er foto's worden gemaakt blijkt er bij mij iets onder een oude vulling te zitten. Vullingen hebben een bepaalde levensduur en sommige mensen hebben mazzel dat ze veel langer goed blijven, anderen hebben dikke pech...

Gooi je frustratie er maar lekker even uit, daar is dit forum ook voor toch?

Heel veel sterkte met de komende afspraak. Wanneer? Dan duimen we voor je!

Groetjes,
minique
ma, 02/16/2004 - 15:27 Permalink
Bianca21

Aanstellen nee hoor!!

Als ik vroeger thuiskwam van de tandarts en ik had geen gaatjes, dan was ik echt door het dolle heen. Je durft weer te eten en voelt je echt gelukkig. En als dan de telefoon gaat en de tandarts meld effe dat je toch gaatjes hebt....
Je gaat dan toch door de grond!! Logisch dat je kwaat werd!!

Heel veel succes bij je afspraak. Sterkte.
Hou je ons op de hoogte..

Bianca
ma, 02/16/2004 - 17:12 Permalink