appels stelen

Author:
fietsenrek
Posted:
wo, 02/18/2004 - 00:03
hallo,ik ben bert en ben bang,hoe dat komt ,
door appels te stelen toen ik een jaar of 7 was ,in de jaren zestig,gingen we als we even de kans kregen appels stelen bij jaja
een tandarts dat ging een paar weken goed.
de tandarts zat al een paar weken achter ons aan ,maar als je 7 ben ken je wel rennen als er een tandarts achter je aan zit maarja toen dus kiespijn en moest met me moeder naar de tandarts en je kan alwel raden naar de appeltandarts ,ja mijn moeder wist dat niet, ikke maar stribbelen en vooral bibberen moeder snapte het niet .
was toch zo een lieve tandarts .
toen ik daar in de wachtkamer zat en aan de beurt was en hij mij kwam halen ,kruisten onze blikken en als kleine jongen wist ik al dit is niet goed .
dat werd trekken, maar dat wist die al voordat die had gekeken in die tijd werd er nog bevroren ,maar dat was voor mij niet weggelegd want daar had ik meer last van na het trekken ,dus werd er getrokken zonder verdoving ,niet prettig als je 7 jaar ben .daarna moest ik nog een aantal keren bij hem zijn en elke keer zag ik weer die appels in zijn ogen en ik daarna weer sterren
ben nu 40 jaar later en ga morgen voor het eerst naar een tandarts ben erg bang ik wil aan hem vragen of die fietsenrek onder narcose in het ziekenhuis kan worden verwijderd ,hoop dat het lukt.
fruit is gezond maar ga voortaan wel naar de groenteboer daar krijg ik in ieder geval geen trauma van zo dit wou ik ff kwijt
morgen!!! wat gaat het snel.
Missy66

Hahahaha liefff fietsenrekje... ik lach je niet uit, ik zou het niet durven maar ik moet wel even lachen om je heerlijke verhaal...
Maar kan me levendig indenken dat je daar een grote angst aan over hebt gehouden...

Ik vind het in ieder geval super dat je morgen naar de tandarts gaat Toppie, denk aan iets leuks en probeer die gedachte vast te houden (ja probeer je wat moed in te spreken) maar ben zelf ook zoooooo bang :wink:

Laat je weten hoe het verlopen is...?
Heel veel sterkte en liefsss
Missy
wo, 02/18/2004 - 00:18 Permalink
fietsenrek

ben een dag later naaar de tandarts geweest
deze keer een vriendelijke.toen ik 10 min later en veel aandringen in de stoel ging zitten omdat die als ik bleef staan het niet goed kon zien ,was de conclusie naar de kaakchirurg met een verwijsbrief of het onder narcose zou kunnen .
Ben vandaag bij de kaakchirurg geweest in het rkz in beverwijk en ook hij zei na een paar min alles eruit onder narcose en dan gaat over een paar weken gebeuren.en dan neem ik zo een colgate gebitje waar als de zon op schijnt je allemaal sterretjes ziet
ma, 03/08/2004 - 14:41 Permalink
Moon

Fietsenrekje... wat kan jij ontzettend leuk schrijven.. zag je al helemaal lopen... appels in je broekzakken en de tandarts met mondkapje en spiegeltje achter je aanrennend... :wink: Geweldig!!!!
ma, 03/08/2004 - 17:46 Permalink
fietsenrek

hallo,het gebit is gearriveerd hij staat vanavond op het nachtkastje, om te oefenen.
morgen om 9 uur moet ik in het rode kruis ziekenhuis in beverwijk aanwezig zijn, om onder narcose het onder en boven gebit te laten verwijderen .
was ik eerst alleen bang voor de tandarts nu kan ik al nachten niet meer slapen voor de narcose ,want het is wel de bedoeling dat het nieuwe gebit, mee gaat maken dat ik op de fiets op de boulevard in zandvoort met opgetrokken lippen, alle aanwezigen laat proviteren van mijn angstoverwinning
wo, 04/14/2004 - 16:23 Permalink
Puk

Hallo Fietsenrek

Je bent idd een geweldig, levendige schrijver!
Ik geloof zeker dat het goed komt met jou,

Ik wens je alle sterkte!

Groetjes Puk
wo, 04/14/2004 - 16:34 Permalink
fietsenrek

hallo,ik was om 9 uur in het ziekenhuis en
om half twaalf lag ik op de operatiekamer.

om half twee was ik er weer ,had zeer veel hoofdpijn na een paar parcetemols ging dat over .heb helemaal geen napijn gehad tot nu toe, alleen maar een zwelling aan de kaak is ook pijnloos.Achteraf stelde het niks voor, word wakker, net als in een droom, maar dan met een heel mooi gebit.
als ik me nu bedenk dat ik voor mijzelf deze ellende al die jaren had kunnen besparen ,door eerder een beslissing te nemen ,in plaats van maar uit te stellen
had mijn leven er toch een stuk beter eruit gezien
zo, nu ga ik met de fiets naar zandvoort en stoer lopen doen .
mensen daar zullen wel denken wat loop hij daar te lachen maar, dat is mijn geheim.

angst is er om te overwinnen en dat heb ik gedaan..
vr, 04/16/2004 - 15:19 Permalink
Missy66

hey lief fietsenrek waar moet ik nu mijn fiets stallen...???
Ikke wil ook naar Zandvoort en dan moet ik me fiets toch ergens parkeren... :wink:
Hey maar zonder dollen ik ben hartstikke blij voor je enne jij mag ontzettend trots op jezelf zijn dat jij je angst hebt overwonnen... Toppie...
Nu maar hopen op veel mooie zonnestralen dan schitterd het lekkerssssss... :wink:

Liefssssssssssssss enne dikke knuffffffffff
Missy
vr, 04/16/2004 - 22:24 Permalink