Goed.. ik ben dus gisteren geholpen in Kerkrade, alles eruit, behalve 4 ondertanden die als steun dienen voor het ondergebit..
Geloof me, ik heb 3 a 4 dagen in pure angst geleefd, en nu zit dat gebit in mijn mond. Als ik me monde openedoe, en kijk in de spiegel, dan zie ik dat het t allemaal waard is geweest pff... ik kan weer normaal lachen, althans, als alles beetje genezen is dan. strakjes, om 14.00 moet ik me gebit uitdoen en mijn mond spoelen met water, of ander spoelmiddle.. kan dit ook met Bocasan of is gewoon water beter trouwens?
mijn onderste gebit zit met 2 ijzeren haakjes vast aan 4 tanden die nog van mezelf zijn, vraag me af hoe ik deze los ka krijgen, iemand daar nog een tipje voor?
het is wel even wennen, zo'n kunstgebit.. maar ben al blij dat ik nu een rij mooie tanden in me mond heb zitten.. aleen de nabloedingen van vannacht waren wat minder, en het feit dat ik me kiezen nog niet op elkaar kan zetten, maar dat zal wel zo horen denk ik??
Marco
Geloof me, ik heb 3 a 4 dagen in pure angst geleefd, en nu zit dat gebit in mijn mond. Als ik me monde openedoe, en kijk in de spiegel, dan zie ik dat het t allemaal waard is geweest pff... ik kan weer normaal lachen, althans, als alles beetje genezen is dan. strakjes, om 14.00 moet ik me gebit uitdoen en mijn mond spoelen met water, of ander spoelmiddle.. kan dit ook met Bocasan of is gewoon water beter trouwens?
mijn onderste gebit zit met 2 ijzeren haakjes vast aan 4 tanden die nog van mezelf zijn, vraag me af hoe ik deze los ka krijgen, iemand daar nog een tipje voor?
het is wel even wennen, zo'n kunstgebit.. maar ben al blij dat ik nu een rij mooie tanden in me mond heb zitten.. aleen de nabloedingen van vannacht waren wat minder, en het feit dat ik me kiezen nog niet op elkaar kan zetten, maar dat zal wel zo horen denk ik??
Marco
Goed van je dat je het al achter de rug hebt...
Op je gestelde vraagjes kan ik je geen antwoord geven omdat ik er (nog) geen ervaring mee heb...
Ik moet 15 maart pas voor mijn intake naar Kerkrade...
En loop voor nu hoe het er uit ziet ook met de gedachten voor een gebit...
Heb je veel na pijn gehad...?
Of alleen die vervelende nabloedingen zoals je schrijft en ben benieuwt hoe het met eten gaat...
Suc6 en ik hoop dat iemand jou vraagjes kan beantwoorden...
Groetjes Missy
Ik kan je 1 ding zeggen.. gewoon doen!!!..
ik loop nu, ondanks dat t beetje gevoelig is, met een enorme smile op me gezicht!!
heb net voor het eerst alles eruitgehaald en gewoon gespoeld met water. het ondergebit eruithalen was vrij makkelijk, bovengebit zat iets vaster, maar die kwam ook zo los. en ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat het zou gaan bloeden, maar dat heeft t niet gedaan (gelukkig).
het terugzetten is heel even pijnlijk, maar dat duurt 5 seconden ofzo, als alles weer op ze plaats zit.. voelt het weer zoals daarvoor, en dat is puur een onwennig gevoel.
eerlijk gezegd, moest ik wel bijna janken toen ik ze allebei eruit had gehaald en ik keek in de spiegel.. maar goed, als je ze weer in hebt dan zie je warvoor je alles hebt gedaan, geloof me.
ze hebben goed werk geleverd in Kerkrade, was helemaal blij met die blauwe pil die ze me gaven voor ik geholpen werd.. kan me niet eens herinneren dat ik naar die beruchte stoel ben gebracht of wat dan ook, en geloof me, dat is echt een zegen haha :smile:
ik wil je alvast heel veel succes wensen voor als jij je intake gesprek gaat doen, ik dacht dat mij dat zou tegenvallen, maar ze helpen je goed, en luisteren doen ze ook erg goed. je krijgt er geen spijt van, heb ik ook niet gehad.. ook al had ik vannacht wat bloedingen, maar dat is normaal zeggen ze, maar die doen geen pijn ofzo, t bloed alleen n beetje.. :smile: