Het is achter de rug...

Author:
wbs
Posted:
do, 03/04/2004 - 22:07
Vandaag om 14:00 ben ik geholpen. 4 Gaatjes in 3 kiezen en de 2 onderste verstandskiezen eruit.

Waar ik het meest bang voor was is dat de narcose mogelijk niet zou werken. Er werd nadrukkelijk verteld dat het niet hetzelfde soort narcose is als bij een operatie.

Nou, ik ben de hele film tussen vanmiddag 14:15 en 15:15 kwijt hoor. Ik heb echt helemaal niets gemerkt.

De rit naar huis was ik opzich bij de les, zij het wat sloom. Autorijden is dan zeker geen goed idee dus ik was blij met m'n chauffeur.

Eenmaal thuis aangekomen heb ik eindelijk wat gegegeten, een bak vla, wat soep en wat rolletjes salami worst (mooi geimprovisseerd menu he?). Ik voelde dat ondertussen de verdoving stilletjes aan begon uit te werken dus heb ik uit voorzorg alvast een brofen poedermixje genomen.

Tot op dit moment voel ik nog steeds niet veel behalve dat het slikken wat gevoellig gaat. Alsof je s'nachts perongeluk de verwarming veel te hoog hebt laten staan.

Verder merk ik wel dat de boel in m'n gebit wat gevoellig is, maar van pijn is geen sprake.

Voor nu even makkelijke dingen eten en ik hoop dat er geen complicaties komen.

Dank voor jullie positieve reacties, deze hebben me zeker geholpen.