help ik heb een afspraak gemaakt

Author:
scared
Posted:
vr, 03/12/2004 - 22:47
nou ja niet ik maar mijn moeder voor mij.
Ik ben al een x-aantal jaren niet meer naar de tandarts geweest maar dankzij dit forum (ik lees al een tijdje mee)heb ik m'n moeder gevraagd een afspraak te maken bij een (angst)tandarts die ik via tandarts.nl gevonden heb.
Voelde me wel een klein kind om m'n moeder te vragen maar ik durfde echt niet zelf te bellen,heb de hoorn wel 1000x in m'n hand gehad en dus ook 1000x weer neergelegd.:oops:

ik wil weer breeduit kunnen lachen en me niet hoeven schamen,maar ik ben zooooo bang.
Mag volgende week vrijdag (19 maart)langskomen,word dus een week van stress.
Ik zeg steeds tegen mezelf kom op je bent 29 geen 3.....maar ik voel me ineens wel erg klein.

Bedankt allemaal want dankzij jullie heb ik stap 1 gezet:)
Missy66

Heeeeeel goed Scared... het maakt uiteindelijk niet uit wie de afspraakt maakt...
het punt is "hij is gemaakt" en probeer deze week positief door te komen... (ik weet het zal niet altijd lukken) maar toch proberen is het minste wat je kunt doen...
Misschien dat wat extra afleiding zoeken een optie is :wink:

In ieder geval heeeel erg veel suc6, sterkte en liefssssssssss.
Laat je nog even wat weten hoe het gegaan is... ?

Missy
vr, 03/12/2004 - 23:10 Permalink
bange annelies

Hé, wat goed zeg, dat je een afspraak heb gemaakt en ik voel met je mee hoor.
Ik moet woensdag en ik zit hier ook al te stressen, dus we voelen met elkaar mee en iedereen voelt hier met elkaar mee.
vr, 03/12/2004 - 23:35 Permalink
minique

Hoi Scared,

Hartstikke goed!!! Probeer wat afleiding te vinden de komende dagen, hoe moeilijk dat ook is. Waarschijnlijk zal er nu alleen maar gepraat en gekeken worden, misschien ook foto's. Als jij je daar prettig bij voelt, kun je moeder (of iemand anders) meenemen, a.s. vrijdag. Dan voel je je misschien wat sterker.

Heel, heel veel sterkte toegewenst en ik zal voor je duimen!

Groetjes,
minique
za, 03/13/2004 - 15:14 Permalink
bange annelies

Scared, ik voel helemaal met je mee.
Je weet dat ik woensdag moet.
Weet je of hij gelijk al wat gaat doen?
Enne....ik voel me ook net een kleuter momenteel.
Zeker ook door dat stomme ongeluk met m'n voortanden, is toch ook meer iets voor kinderen :grin:

[ Dit Bericht is bewerkt door: bange annelies op 2004-03-15 20:54 ]
ma, 03/15/2004 - 20:53 Permalink
scared

ja hij gaat gelijk wat doen heb nl erg veel last van een afgebroken kies als ik eet (als ik er per ongeluk mee kauw :sad: )

Ik voel ook met jou mee,zal zeker aan je denken woensdag!

[ Dit Bericht is bewerkt door: scared op 2004-03-15 20:58 ]
ma, 03/15/2004 - 20:57 Permalink
scared

zo even een update.
Ben dus geweest afgelopen vrijdag,jeetje wat was ik bang!
Hij heeft nog niets aan die kies gedaan omdat ik niet genoeg geld bij me had ,had wel wat bij me maardat was net genoeg voor het consult en de foto's :sad:gelukkig doet het alleen pijn als ik er mee kauw dus kauw ik aan de andere kant.
Boven moet alles eruit,nou ja alles wat er nog zit dan,krijg dus een volledige prothese.
Onder moeten de kiezen eruit en om die te vervangen krijg ik een frame.
Moet 31 mrt terug om onder 2 kiezen te trekken en een afdruk te laten maken en een uitgebreide gebitsreiniging.eeeeekkkkk!!!

De tandarts was wel aardig maar vond wel dat hij teveel bezig was met het finaciele gedeelte.Hij bleef maar doorgaan over geld zeker bang dat ik niet wou betalen ofzo!
Maar goed ben nu geweest en heb ook geen zin om weer op zoek te gaan naar een andere ta want dan durf ik dadelijk weer niet,moet nu doorzetten.
zo, 03/21/2004 - 18:25 Permalink
Moon

Ik denk dat je er versteld van staat hoeveel mensen de rekeningen van de tandarts niet betalen. Als je een nieuwe patient bent is het de laatste tijd heel normaal dat je gelijk moet betalen!!!!

Maar ik vind het wel heel knap van je dat je bent gegaan! Geef de man een kans om zich te bewijzen!!!! :grin: Komt vast goed!!!!!
zo, 03/21/2004 - 18:38 Permalink
scared

Ik begrijp het ook wel maar hij heeft zeker 6x gevragen hoe het finacieel zat.

Ik geef hem een kans want ik wil echt doorzetten nu,lijkt me heerlijk om niet steeds met tanden bezig te zijn en niet meer bang voor kiespijn te hoeven zijn en weer gewoon te kunnen lachen.......wou alleen dat ik niet zo bang was :sad:
zo, 03/21/2004 - 20:00 Permalink