Morgen is het dan zover, ik moet naar de tandarts.
Als ik er op sta, dat hij alleen bespreekt wat er met m'n tanden is, wat de mogelijkheden zijn etc, zonder morgen te behandelen, zou dat mogelijk zijn?
Ik ben echt heel extreem bang, dat zal hij ook wel merken morgen, het liefst word ik doorvewezen naar de kaakchirurg, waar ik eigenlijk al onder behandeling sta, maar de kaakchirurg vond het nodig dat er ook een tandarts na keek.
Ik wil gewoon het liefst onder narcose in het ziekenhuis, zou ik dat kenbaar kunnen maken morgen?
Als ik er op sta, dat hij alleen bespreekt wat er met m'n tanden is, wat de mogelijkheden zijn etc, zonder morgen te behandelen, zou dat mogelijk zijn?
Ik ben echt heel extreem bang, dat zal hij ook wel merken morgen, het liefst word ik doorvewezen naar de kaakchirurg, waar ik eigenlijk al onder behandeling sta, maar de kaakchirurg vond het nodig dat er ook een tandarts na keek.
Ik wil gewoon het liefst onder narcose in het ziekenhuis, zou ik dat kenbaar kunnen maken morgen?
Pas geweest 17-3 naar de tandarts op advies van dj.Bij de een kan het beter klikken dan bij de ander zei hij en hij heeft gelijk gehad. Met valium de avond ervoor en de ochtend erna om 11u bij die enge vent die ik nooit eerder had gezien. Door zenuwen had ik niet gezegd dat ik angstig was maar door de tranen en angst in de ogen zag hij dat wel.Hij heeft heel voorzichtig gekeken en stelde me erg op het gemak. Hij heeft allen fotos gemaakt en niks gedaan, wat je een goed vertrouwen geeft. Ik hoop dat jij ook een tandarts treft die zo te werk gaat en jou vervolgens een offerte toestuurt en jij vervolgens mag beslissen wanneer je gaat en wat je allemaal aan je gebit laat doen dat jij degene bent die het voor het zeggen heeft en uiteindelijk.Neem iemand mee die je bij kan springen of steunen, het helpt veel.
De tandarts waar ik geweest ben was erg jong maar wel ervaren en heeft een andere aanpak dan de bijna gepensioneerden naar mijn idee. Heel veel sterkte, groetjes nana