Daar zit ik dan in het midden van de nacht.Ik ben echt bang voor de tandarts en mijn gebit stort in.Een paar kiezen bestaan nog maar half,en als ergste mis ik nu een tand die spontaan afbtak.Het zit nog niet in het zicht,maar het voelt niet goed.Ik heb geen flauw idee,wat ik nu moet doen,en of de kosten te overzien zijn.Kortom nu weet ik het even niet!
Tja... Het eerste wat je moet doen, is een tandarts gaan zoeken. Ik denk dat je zelf nu ook beseft dat er iets moet gaan gebeuren. Hoe of wat precies en wat dat dan gaat kosten, dat kan alleen een t.a. je vertellen. En ga eens uitzoeken wat je verzekering vergoedt...
Je kunt overwegen om je te laten behandelen onder narcose of met lachgas, maar ook een 'gewone' aardige, begrijpende t.a. zou wel wat voor je kunnen betekenen, hoor!
Sterkte!!!!
Groetjes,
minique
Je bent er de hele dag mee bezig, het beheerst je hele leven.
Probeer een angsttandarts, dat ga ik nu ook proberen.
Ik moet zo naar de kaakchirurg omdat ik 3 weken geleden op m'n smoeltje ben gevallen en er 2 voortanden uit zijn geweest en weer teruggezet, dus ik moet nu wel en ik moet ook naar de tandarts nu, ik moet waarschijnlijk zo'n rotbehandeling een wkb, dus daar ben ik lekker mee, uren in de stoel, terwijl ik niet eens plaats durf te nemen in die stoel.
Het is een ramp een nachtmerrie.
Maar Richard, probeer wat hoor, zo kom je er niet.
Vraag het via je huisarts, ga daar eens heen en bespreek je probleem, want je bent niet de enige, dat weet je zelf ook wel.
Nou, ik ga even wat eten en ga naar de kaakchirurg nu.
DOEIIII