Woensdag komt steeds dichterbij,krijg nu toch wel heel erg de bibbers!
Ik was vorige week zo bang dat ik bijna geen woord uit kon brengen,echt erg gewoon :sad:
Heb nu wat dingetjes opgeschreven die ik toch wel graag aan de ta wil vragen,heb nl zitten denken en wil eigenlijk graag toch vragen of hij kan proberen mijn hoektanden boven te redden dmv kronen heb nl gehoord dat je kaken wat minder slinken als de hoektanden blijven zitten,weet iemand of dat waar is?
iig worden woensdag eerst 2 kiezen getrokken en krijg ik een gebitsreiniging uitegebreid en word er een afdruk voor boven gemaakt,ik ben zooooo bang,kan nergens anders meer aan denken.
Ik was vorige week zo bang dat ik bijna geen woord uit kon brengen,echt erg gewoon :sad:
Heb nu wat dingetjes opgeschreven die ik toch wel graag aan de ta wil vragen,heb nl zitten denken en wil eigenlijk graag toch vragen of hij kan proberen mijn hoektanden boven te redden dmv kronen heb nl gehoord dat je kaken wat minder slinken als de hoektanden blijven zitten,weet iemand of dat waar is?
iig worden woensdag eerst 2 kiezen getrokken en krijg ik een gebitsreiniging uitegebreid en word er een afdruk voor boven gemaakt,ik ben zooooo bang,kan nergens anders meer aan denken.
Ik zeg nog weleens tegen een van mijn leerlingen op het plein als ze heel ard zijn gevallen, dat ze eerst even heel hard moeten huilen en dan pas mogen vertellen wat er is gebeurd... Misschien moet je jezelf toestaan om er heel erg bang voor te zijn... zolang je gaat... mag je van mij best 5 dagen de bibbers hebben en aan niets anders denken! En gewoon lekker blijven praten erover hoor... als dat niet bij iemand in je omgeving kan.. dan maar bij mensen hier!!!!
Sterkte de komende dagen!!!!
Blijf ik maar steeds zeggen tegen mezelf.
Zal idd moeilijk worden om er niet steeds mee bezig te zijn en misschien moet ik er inderdaad gewoon maar aan toe geven.
Ik wil echt zo graag weer een nette rij tanden hebben en die komt helaas niet vanzelf
Ik kijk er zo naar uit, daar heb ik wel een beetje zenuwen voor over.
Denk gewoon aan het eindresultaat, misschien voel je je daardoor wat gesterkt. Bij mij is dat wel het geval!
Nope :smile:
In het bovenste berichtje schrijft "
"scared" het stukje over het kunnen behouden van de hoektanden boven in :smile:
Scared ook namens mij in ieder geval heel veel sterkte en liefsssssssssssssssss
ik zal aan je denken...
Laat je nog weten hoe het gegaan is...
Pffffff ik mocht ook hopen dat ze bellen wanneer ik terecht kan, niet omdat ik blij ben en sta te springen om te gaan maar het w88 op een bericht als je eenmaal de moed verzamelt hebt om te gaan maakt een mens ook behoorlijk gek *zucht*
Ik was zoooo bang voor de extractie dat we dat maar uitgesteld hebben voor volgende week.
Hij heeft nu mijn hoektand (die die ik wilde behouden) gevuld ziet er heel mooi uit!
ook een kies gevuld..ik was echt als de dood maar heb het gedaan!!!
De tandarts stelde me ook gerust,hij zei het komt wel weer goed het kost alleen wat tijd.
Over een tijdje zal ik klaar zijn en weer kunnen lachen zonder schaamte.
Ik ben nog steeds bang maar ik ga er nog steeds 100% voor.