Binnenkort moet ik een paar (goede) kiezen laten trekken bij de tandarts, omdat ik binnenkort een beugel krijg. Maar ik ben eigenlijk best wel bang voor het trekken van die kiezen. Misschien dat ik me aanstel maar toch... Die verdoving alleen al lijkt me zo pijnlijk. Ik heb nog nooit eerder een verdoving gehad, want heb nog niks aan mijn gebit hoeven laten doen. Maar is er niet een soort zalfje wat ze erop kunnen doen zodat je de injectie niet zo erg voelt?? En hoe is het om kiezen te laten trekken?
[ Dit Bericht is bewerkt door: ikkuh17 op 2004-03-29 15:44 ]
[ Dit Bericht is bewerkt door: ikkuh17 op 2004-03-29 15:44 ]
Ik heb in mijn leven al heel veel tandartsverdovingen gehad. Je moet me geloven als ik zeg dat er nooit ééntje bij is geweest die pijn heeft gedaan. De verdovingsnaald is extreem dun, je voelt er echt niets van. Ik moet er bij zeggen dat ik zelf een hekel heb aan injecties, maar van tandartsverdovingen heb ik inmiddels geleerd dat ik daar niet bang voor hoef te zijn.
Sterkte met de behandeling.
Groeten,
Robert.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen ik heb sinds vijf jaar last van mijn tanden.Het is begonnen toen ik kronen wilde plaatsen. Als ik niets aan mijn tanden laat doen gaat het goed maar na een bezoek aan de tandarts om mijn gebit mooier te maken begint de ellende.
De tandarts moet voordat hij een kroon plaats de tand tot een punt boren.
Hierna krijg ik een zenuwontsteking en vervolgens gaat het mis en is mijn tand niet meer te redden.
Ik krijg een infectie tot aan het bot en kom bij de kaakchirug terecht.Die gaat vervolgens de infectie wegsnijden.
Ook na zo'n operatie krijg ik weer een infectie.Ook dit helpt niets.
Vervolgens beslis ik na maanden van pijn en malaise zelf maar dat ze hem moeten trekken na maanden met een infectie te lopen maar zelfs dan duurt het nog maanden voordat mijn bot geneest.
Tevens blijkt dat als er een zenuwontsteking ontstaat meestal ook tanden die in de omgeving staan zenuwontstekingen krijgen.
Kan een verdoving van de tandarts leiden tot een infectie als je daar allergisch voor vraag ik mij af. Wie weet hier iets meer van.Mijn tandarts en kaakchirurg denken met mij mee maar tot op heden heeft nog een penicilline kuur, calcium en operaties in het ziekenhuis geholpen. Momenteel loop ik weer met een infectie ik wil namelijk implantaten laten zetten op de plaatsen waar mijn tanden er uit zijn getrokken.
De tandarts heeft in overleg met de kaakchirug een stukje weggeslepen om een impantaat te kunnen plaatsen. En jawel ik heb sinds twee weken weer een zenuwontsteking.
Nu weet ik ook niet meer of ik aan die implantaten moet beginnen.
Wie kan mij helpen.
Mail naar c.baggen@cetus-moerdijk.com
Als er mensen zijn die dit lezen en dit herkennen wil ik u vragen mij de oplossing te mailen.
Mijn mailadres is c.baggen@cetus-moerdijk.com
Ik denk dat het per persoon heel verschillend is of je het wel of niet voelt.