zenuwen ik mag morgen!!!!

Author:
Willy1978
Posted:
vr, 04/02/2004 - 01:41
Hoi , ik ben ook zo'n verschrikkelijke bangerik , maarja ondanks alles zit ik morgen bij de kaakchirurg om mijn hele boven gebit eruit te laten halen ,ril ril
ik ben ook al 5 jaar of langer niet meer bij mijn tandarts geweest , veel te bang en hij was ook totaal niet aardig, maarja!
de schaamte werdt me te veel en begon steeds meer pijn te krijgen en om de pijn te stoppen ging ik ook meer drinken zo'n pijn deed het soms , zo erg zelfs dat ik 3 weken geleden een eenorme ontsteking in mijn wang had die steeds verder uitbreed naar mijn oog!
dus na 2 dagen mijn angst overbrugt en NIET mijn tandarts gebeld maar mijn huisars, en die schrok van mijn opgezwollen gezicht dat ze me doorverwees naar de KNO arts, en die heeft me weer doorverwezen naar een kaakchirurg!
en die wond er geen doekjes om , heel vriendelijke man erg aardig maar houd wel van doorwerken , hij liet fotos maken en voor ik het wist zaten er 3 spuiten in mijn mond om de gemene kies te verdoven en erlangs een drain aan te leggen! an tja dat deed pijn , omdat onstoken weefsel nu eenmaal niet goed te verdoven is , na een paar dagen mocht de drain er uit en maakte we een afspraak voor extractie voor mijn gehele bovengebit , dus de zenuwen gieren nu dus echt door mijn maag, ik kan er gewoon niet van slapen :sad:
maarja ik denk nu maar zo nog 7 uur te gaan dan ben ik er vanaf!!!!!!
en ben nog steed blij dat ik deze stap heb durven nemen, kan niet wachten om weer te lachen op foto's en alles te kunnen eten!!
ik laat nog wel weten hoe het was!

groetjes Willy
Willy1978

MMm wat een zware dag was dit,
Heel mijn linker bovenkant is eruit gehaald wat gelukkig allemaal wel mee viel, alleen de napijn is een beetje heftig!
en mocht 3 uur later weer trugkomen omdat het bloed niet wilde stollen :sad:
dus hebben ze er nog een paar hechtingen ingedaan ,maarja de pijn zal nog wel ff blijven ,29 april mag ik weer en dan is de rechterkant aan de beurt ai ai,
maarja ff nog een grote jongen zijn en dan zijn we er weer vanaf! bedankt alvast voor het medeleven!!!!
Groetjes Willy
za, 04/03/2004 - 02:12 Permalink