Nou, wat een ramp was dat zeg

Author:
bange annelies
Posted:
ma, 04/05/2004 - 16:27
Heb me dus niet voor niets zo druk zitten maken.
Ik schaamde me dood, ik gilde de hele boel bij elkaar, en wat een rotgevoel is dat, als ze zo'n spalk doorknippen, het is net of ze alle tanden eruit trekken.
Maar het ergte is dat nu die resten er nog af moeten, want dat hebben ze niet gedaan,dat moet weer door een mondhygieniste gedaan worden.
En nog weet ik niks, nog steeds geen garantie of ze wel of niet blijven zitten en dan moet ik ook nog naar een tandarts.
Nou als ik zie hoe ik daar tekeer ben gegaan, kan ik nu al met zekerheid stellen dat ik een tandarts absoluut niet aankan.
Mond Vol Pijn

Spijt me het zo te horen. Maar: je doel is toch een fijn even met leuke bijtertjes in je mond? En echt geloof me: pijn doodt niet. Kinkt hard, maar het GAAT over. En als de pijn over is, lach jij weer et een mooi geitje, zou ik ook wel willen.

Gr.
ma, 04/05/2004 - 16:35 Permalink
minique

Hoi Annelies,

Zo te lezen is het heel anders gegaan dan bij mijn dochter. Daar werden de dotjes lijm a.h.w. weggepolijst, daarmee kwam de spalk los en vervolgens werden de resterende lijmresten weggepolijst. Het doorknippen van de spalk was bij haar niet aan de orde.
Jammer dat het je weer is tegengevallen.

Groetjes,
minique
ma, 04/05/2004 - 17:44 Permalink
bange annelies

Nee, het is enorm tegengevallen en m'n ene tand zit echt helemaal los, die zal het echt niet redden voel ik nu de spalk weg is.
Die andere weet ik niet, die zit iets vaster, maar ik heb er helemaal geen goed gevoel over en helaas komt dat bij mij altijd uit.
ma, 04/05/2004 - 18:53 Permalink