Hoi ik ben nieuw hier op dit forum.
Ik ben ongeloofelijk bang voor de tandarts.
en nu na 6 jaar heb ik pas een afspraak kunnen maken.
eerst heb ik heel de goudengids uit moeten spitten en een heel vaak gehoord dat praktijken geen patienten meer aan nemen.
ALs kind moest ik altijd van mn ouders naar de tandarts... toen ik later op me zelf ben gaan wonen heb ik me niet meer druk gemaakt om mijn tanden.
Ik weet waar mn angst vandaan komt.
als kind had ik best wel regelmatig gaatjes (ook al verzorgde ik mijn gebit 2x per dag)
ik werd als kind altijd geboord zonder verdoving.. ik wist als kind niet eens dat er verdoving bestond.
ik ben heel bang voor de tandarts geworden, maar ik beself nu dat ik over die angst heen moet.
dit omdat mijn tanden na mijn zwangerschap nog verder achteruit zijn gegaan.
ze zijn niet rot ofzo, maar ik heb best wel de nodige gaatjes en 2 vullingen van mijn kiezen zijn eruit gevallen.
ik heb 6 april een afspraak met de tandarts (een tandarts die voor mij geheel onbekend is)
ik hoop hier een beetje steun te vinden en dat deze tandarts mijn angst respecteerd.
Ik ben ongeloofelijk bang voor de tandarts.
en nu na 6 jaar heb ik pas een afspraak kunnen maken.
eerst heb ik heel de goudengids uit moeten spitten en een heel vaak gehoord dat praktijken geen patienten meer aan nemen.
ALs kind moest ik altijd van mn ouders naar de tandarts... toen ik later op me zelf ben gaan wonen heb ik me niet meer druk gemaakt om mijn tanden.
Ik weet waar mn angst vandaan komt.
als kind had ik best wel regelmatig gaatjes (ook al verzorgde ik mijn gebit 2x per dag)
ik werd als kind altijd geboord zonder verdoving.. ik wist als kind niet eens dat er verdoving bestond.
ik ben heel bang voor de tandarts geworden, maar ik beself nu dat ik over die angst heen moet.
dit omdat mijn tanden na mijn zwangerschap nog verder achteruit zijn gegaan.
ze zijn niet rot ofzo, maar ik heb best wel de nodige gaatjes en 2 vullingen van mijn kiezen zijn eruit gevallen.