hoi hoi ik ben 19 jaar oud.. en ben op me 16de begonnen met de slotjes.. na dat de orthodontist alles netjes had gezet moest ik een kaak operatie ondergaan.. daarbij hebben ze een stukje tussen boven kaak weg gehaald waardoor je me tandvlees niet zo erg meer ziet als ik lach, en ze hebben me onder kaak naar voren gezet..
ik heb geen kaak slot gehad. verder heb ik 3 dagen in het ziekenhuis gelegen en GEEN PIJN gehad.
Heb totaal 6 weken thuis gezeten alleen omdat het zo dik en opgezet was en ik rustig aan moest doen.. ik ben nu helemaal klaar met de beugel hij is er sinds oktober uit! en heb absoluut geen spijt van de operatie.. en raad het meerdere mensen aan want daarna voel je je heel erg goed :smile:
groetjes thamara
ik heb geen kaak slot gehad. verder heb ik 3 dagen in het ziekenhuis gelegen en GEEN PIJN gehad.
Heb totaal 6 weken thuis gezeten alleen omdat het zo dik en opgezet was en ik rustig aan moest doen.. ik ben nu helemaal klaar met de beugel hij is er sinds oktober uit! en heb absoluut geen spijt van de operatie.. en raad het meerdere mensen aan want daarna voel je je heel erg goed :smile:
groetjes thamara
je moet naar school gaan wanneer jij je goed voelt.. en je zker weet het aan te kunnen!
[ Dit Bericht is bewerkt door: thammie84 op 2004-04-12 19:57 ]