afgelopen woensdag weer geweest om 2 kiezen onder te laten treken,wat een nachtmerrie!
Ten eerste werkte de verdoving nog niet goed toen hij begon....auw!heeft ie dus bijverdoofd gelukkig.
nou toen maar weer begonnen met trekken stoot hij boven een stuk van m'n kies af!!!heb daar nu dus kiespijn af en toe:(
eenmaal thuis kreeg ik een nabloeding.weer terug...wilde hij me dus in de wachtakemr verdoven..mooi niet toegelaten dus...kom nou er zaten ook nog andere mensen dat doe je toch niet?
hij dus maar terug naar een patient die nog in de behandelstoel lag.
toen was ik aan de beurt,en raad eens.....hij begon met hechten zonder te verdoven!!!kortom een ware hel..ga ook echt niet meer terug!nu ben ik zelfs nog banger dan ik al was.
heb nu dus een afspraak gemaakt in rotterdam bij schuite...heb toch ook wel positieve verhalen over daar gehoord,dus ga het proberen.
14 april mag ik komen om een behandelplan op te stellen en dan word er een afspraak gemaakt om alles onder narcose te restaureren (wat er nog te redden valt dan)
Ten eerste werkte de verdoving nog niet goed toen hij begon....auw!heeft ie dus bijverdoofd gelukkig.
nou toen maar weer begonnen met trekken stoot hij boven een stuk van m'n kies af!!!heb daar nu dus kiespijn af en toe:(
eenmaal thuis kreeg ik een nabloeding.weer terug...wilde hij me dus in de wachtakemr verdoven..mooi niet toegelaten dus...kom nou er zaten ook nog andere mensen dat doe je toch niet?
hij dus maar terug naar een patient die nog in de behandelstoel lag.
toen was ik aan de beurt,en raad eens.....hij begon met hechten zonder te verdoven!!!kortom een ware hel..ga ook echt niet meer terug!nu ben ik zelfs nog banger dan ik al was.
heb nu dus een afspraak gemaakt in rotterdam bij schuite...heb toch ook wel positieve verhalen over daar gehoord,dus ga het proberen.
14 april mag ik komen om een behandelplan op te stellen en dan word er een afspraak gemaakt om alles onder narcose te restaureren (wat er nog te redden valt dan)
sterkte en slaap ze..:smile:
Cy
schuite lig door grove nalatigheid onder het vuur bij de inspectie van volksgezondheid.
zulke goeie presentaties leverde hij af.
kosten 1400 euro om je mond te laten verknallen.en nog meer pijn hebben als eerst.
via je ziekenfonds krijg je ook angst tandartsen aangeboden van hun en met hun ken je een plan op maken die uitgewerkt wordt.
denk na aub!!
Goed voorbeeld van alles over 1 kam scheren.
Ik ken zo veel mensen die wel goede ervaringen hebben daar en dat slap gelul van grove nalatigheid is dus ook onzin.
Gewone tandarten maken meer fouten hoor! Heb je daar wel eens over nagedacht? Dat is namelijk de reden dat mensen onder narcose willen.
Mensen die hier posten zijn bang van tandartsen, dus is Schuite DE tandarts bij uitstek. Geld speelt geen rol in dit geval omdat de meeste mensen het gewoonweg niet uitmaakt wat het kost. De angst overheerst..niet het geld...
Zal best wel eens voorkomen dat het niet helemaal lekker gaat maar ik ken NIEMAND in mijn omgeving die slechte ervaringen heeft bij Schuite. En ik ken er heel wat.
Dat Schuite onder vuur ligt door de volksinspectie is klinkklare onzin. Hij doet het al meer als 10 jaar.
Sterker nog, ik vind dat als je dit soort uitlatingen doet op dit forum, waar de mensen toch al zo bang zijn, totaal geen waarde heeft. Mensen zijn hier namelijk op zoek naar steun, en een oplossing voor hun probleem.Die bied Schuite.
En nogmaals, Schuite is niet een of andere God, maar het is de beste oplossing voor mensen zoals wij allen. Vergeet niet dat Schuite vaak de troep moet opruimen die veroorzaakt is door normale Tandartsen.
Denk jij maar eens na. En maak mensen niet onnodig bang.
Cy
Gaan jullie allebei naar Rotterdam ,nee toch?
Ik heb afgelopen dinsdag een kies laten trekken,in eerste instantie,werkte de verdoving nog niet helemaal.Ik wilde er te snel van af zijn ! hij heeft toen voor de zekerheid een prikje er bij gegeven.
Neem de tyd voor de verdoving,wanneer alles tintelt is het pas goed!
De behandeling zelf vond ik meevallen,was zo gebeurd!
Wat mij alleen tegenvalt is de napijn,ik heb nu ,5 dgn later nog pijn!
Helaas is dat ,wat ik uit eerdere berichten hier gelezen heb,vrij normaal,dus geduld hebben maar weer.......
Meiden,heel veel su6,laat ff weten hoe t jullie vergaan is .
Groeten Puk