schrikken van de rekening

Author:
harley
Posted:
za, 04/10/2004 - 19:29
wie kan mij vertellen of de rekening die ik heb gehad klopt?
ik heb namenlijk het idee dat er dingen op de rekening staan die niet uitgeveord zijn.
os een plastiche kroon.
moet je die zien zitten??
ik had bij 2 kiesen links boven kiespijn hier heeft hij eerst iets gedaan waardoor de omsteking rustig werd.
toen het zelfde verhaal rechtsonder.
daar heb ik nu aan bij de kanten een zenuwbehandeling gehad.
van de eerste behandelingen heb ik een rekening van de ziekenfonds gehad van 277 euro.
dit moet ik zelf betalen .
nou moetten de rekeningen van de wenuwbehandeling nog komen .
wie weet wat dat kost??
slapenlose nachten heb ik ervan.
ook staan er veel meer verdovingen op de rekening dan heb ik gehad.
het is een te lang verhaal om dat nu even te vertellen tis nogal een lijst met dingen die hij gedaan heeft.
en ik ben een super leek.
ik hoop dat iemadn mij verder kan helpen.
groetjes tamara
Ricky

Hallo Tamara,
Je verhaal is een beetje onduidelijk, maar een zenuwkanaalbehandeling, incl. verdovingen, foto's en de uiteindelijke vulling kan inderdaad 277 euro kosten. Het hangt een beetje af van het aantal kanalen, aantal foto's, etc.

Je hebt de rekening van het ziekenfonds gehad. Is dit bedrag het hele bedrag of ben je voor een deel aanvullend verzekerd en is die 277 euro slechts je eigen bijdrage? Dus: is het eigenlijke bedrag nog hoger? Dat moet ergens op die nota staan, indien van toepassing.

Een "plastische kroon" is eigenlijk een zeer uitgebreide vulling die minimaal 2 knobbels van een kies omvat.

Als je meent dat bepaalde behandelingen niet zijn uitgevoerd, neem dan met je tandarts erover contact op. En vraag gelijk wat er nog aan kosten verwacht kunnen worden. Je hebt recht op die informatie!
Groeten, Rick :smile:

[ Dit Bericht is bewerkt door: Ricky op 2004-04-11 03:02 ]
zo, 04/11/2004 - 02:55 Permalink
harley

hoi rick.
deze rekening is nog niet van de zenuwbehandeling.