Het is bijna weer zover,Het is vandaag maandag en morgenmiddag moet ik alweer naar de tandarts toe.Ik zie er nou al tegen op vreselijk gewoon...Ik moet nog steeds een keuze gaan maken of ik nou die zenuwbehadeling zal nemen(Want daar ben ik echt vreselijk bang voor)of toch maar die kies laten trekken.Ik zal er vanacht wel vééél over piekeren dus zal niet slapen worden.Het zweet loopt me nu al over mijn rug heen voor morgenmiddag.Ik heb nog tot morgen de tijd om er over na te denken voor die zenuwbehandeling of toch laten trekken.Ik weet het allemaal niet meer...Bij de één doet een zenuwbehandeling wel héél erg pijn en bij de andere niet..
Ik ben juist dus erg bang voor de pijn.
(zucht)
Els
Ik ben juist dus erg bang voor de pijn.
(zucht)
Els
laat merken dat je angstig bent en vraag om verdoving. Het is goed te verdoven vraag desnoods om iets extra. Je kan ook al eerder gaan en vragen of de tandarts al eerder wil verdoven zodat het de tijd krijgt om goed in te trekken. minimaal 15 min van te voren.
sterkte
Waarschijnlijk ben je nu al naar de tandarts,of al geweest?
Maar helaas ,heb ik jouw vraag net pas gelezen!
Ik stond een week geleden ,voor hetzelfde dillemma als jij,een wkb,of de kies laten trekken...
Uiteindelijk heb ik voor het laten trekken gekozen,omdat ik doodsbang ben voor de TA.en het idee,dat ik meerdere keren terug moest komen,kon ik niet aan.
Ik moet je eerlijk zeggen,dat ik wel een beetje spijt heb,(de wkb was wel voor een kies,die al zo goed ,als niet meer te redden was hoor!?
Het geval wil ,dat ik 7 dgn lang ongelovelijke napijn heb gehad,sinds vandaag ,gaat het weer een beetje.
En mijn collega die 2x wkb moest ondergaan,geen centje last! Zij liep te zingen en ik kon wel janken !
Ik hoop dat jij voor jezelf een goede keus kan maken,en dat het allemaal goed gaat bij je,sterkte!
Trekken is wel definitief hé,dan heb je een gat.
Suc6 Puk
ook ik heb je berichtje iets te laat gelezen. Ik hoop dat je de goede keuze voor jezelf hebt gemaakt en dat het heel erg meevalt.
Ik vind het al ontzettend knap van je dat je naar de tandarts gaat!!!
Ik duim voor je vanmiddag. Laat je weten hoe het is gegaan?
liefs thané