Nou, na een begripvolle tandarts gevonden te hebben nu eindelijk mijn begroting met behandelingen binnen. En ik heb vandaag een afspraak gemaakt, wel enggg!!!
Nu weet ik dat er echt wat gaat gebeuren. Maar mijn vriendin gaat mee en dan kan ik ook niet weglopen als het zover is. Het is en blijft natuurlijk toch gewoon een tandarts. En ik was zo blij dat het de vorige keer was meegevallen maar ik zie er nu alweer tegenop.
Ik kan ook geen valium nemen omdat ik die dag ook nog moet werken. Wie weet een perfect rustgevend of kalmerend middel?? Bach bloesems heb ik ooit geprobeerd, maar dat was niet zo super.
Ik krijg ik een wortelkanaalbeh., mijn verst.kies word getrokken en er moet weeral een foto gemaakt worden voor een andere ontsteking.(Ik snap niet dat het nou niet eens stopt met die ontst.kingen...)
Afijn, ik hoop dus iets in te kunnen nemen wat me rustig houdt.
Groetjes.
Nu weet ik dat er echt wat gaat gebeuren. Maar mijn vriendin gaat mee en dan kan ik ook niet weglopen als het zover is. Het is en blijft natuurlijk toch gewoon een tandarts. En ik was zo blij dat het de vorige keer was meegevallen maar ik zie er nu alweer tegenop.
Ik kan ook geen valium nemen omdat ik die dag ook nog moet werken. Wie weet een perfect rustgevend of kalmerend middel?? Bach bloesems heb ik ooit geprobeerd, maar dat was niet zo super.
Ik krijg ik een wortelkanaalbeh., mijn verst.kies word getrokken en er moet weeral een foto gemaakt worden voor een andere ontsteking.(Ik snap niet dat het nou niet eens stopt met die ontst.kingen...)
Afijn, ik hoop dus iets in te kunnen nemen wat me rustig houdt.
Groetjes.
Ik zou gewoon even m'n huisarts bellen, vaak kunnen zij jou wel iets voorschrijven waarvan je toch helder blijft. Het is al wel heeeeel erg knap van jou dat je die afspraak al hebt staan. Hou ons maar op de hoogte.
liefs thané
Misschien is Diazepam wat voor jou,ik had het via mijn tandarts,de avond ervoor neem je er 1,ik sliep er erg rustig door,en de volgende morgen nog 1 ,ik voelde me echt een een stuk rustiger.
Ik werd om 11.00 uur behandeld,en om 14.00 uur,begon ik met werken,dat ging goed,
Het hangt er natuurlijk wel vanaf ,wat voor werk je doet,en...je kan beter geen autorijden,dus laat je brengen!
Heel ,heel veel sterkte,en het komt heus goed !
Laat je de afloop ff weten .
Liefs Puk
Jemig, wat een gedoe he en het duurt nog wel 3 dagen en wat langer. Hopen dat het meevalt, ik hou jullie op de hoogte
In ieder geval sterkte de 15e !
Groetjes Puk
Ik leef met je mee.
Ik zal zeker aan je denken, we horen vast wel hoe het afgelopen is.
liefs thané
ik hoop dat je door het slaapmiddeltje een goede nachtrust zal hebben. Ik leef helemaal met je mee en weet heel goed hoe je je nu voelt. Hier denken we in ieder geval aan je, niet vergeten hoor.
Sterkte morgen en tot na vier uur!!
heel veel leifs thané
Viel het allemaal mee...
We horen het wel van je als je er aan toe bent...
Liefsssssssssss Missy