Net terug van de tandarts..Dus hier een berichtje..

Author:
-els-
Posted:
di, 04/13/2004 - 15:01
Hoi..

Ik ben net terug van de tandarts en gisteren maandag had ik hier al een berichtje achtergelaten dat ik vandaag om 13:00 uur bij de tandarts moest wezen voor een WKB.En was om 14:15 uur klaar.Ik heb mijn kies toch maar niet laten trekken,maar toch maar met moeite de WKB gedaan.Ik zit hier nog wel met een verdoofde lip en tong te typen..Maar ik moet eerlijk bekennen dat die WKB 100% is meegevallen,ik heb er geen pijn aan gehad maar de napijn zal nog wel komen als die verdoving is uitgewerkt.Het was alleen geen pretje om een uur lang met mijn mond wagenwijd open te liggen,maar alles beter dan pijn.Ze legde alles gelukkig goed uit wat ze van te voren ging doen dat was ook wel prettig.Ik ben blij dat ik een goede keuze gemaakt heb i.p.v die kies trekken.
Ik ben toch wel blij dat het achter de rug is.Maar de angst voor de tandarts blijft wel voorlopig.Maar geloof me het deed geen pijn die WKB..

Groetjess Els
bange annelies

Jeetje, wat goed dat je het ondanks je angst toch op heb kunnen brengen om een WKB te ondergaan.
Maar het was dus wel een fijne tandarts, die om kon gaan met je angst?
Dat lijkt me toch ook al een stuk schelen.
Heel veel sterkte ermee en ik hoop dat de napijn meevalt.
di, 04/13/2004 - 15:42 Permalink
-els-

Ja gelukkig wel..Ik ben in ieder geval blij dat ik nog zo`n tandarts heb kunnen treffen.
We hebben eerst nog 10 minuten gebabbelt van te voren gewoon om mij gerust te stellen en ze had ook de radio aan staan,dus daar kon ik me ook op consentreren.De verdoving is nu aan het uit werken want ik heb nu een nare tinteling op mijn tong en lip en wang.Maar ik hoop ook dat de napijn niet zo erg is,dus nog afwachten...

Groetjes Els
di, 04/13/2004 - 15:47 Permalink
thané

hartstikke goed van je om toch de wkb te kiezen nu heb je in ieder geval je kies nog!

Gelukkig dat het allemaal is meegevallen voor je, je zult nu wel opgelucht zijn.

Ik hoop dat je niet al teveel last hebt van de napijn.

liefs thané
di, 04/13/2004 - 17:05 Permalink