Ik heb natuurlijk die afspraak gemaakt voor Kerkrade 21 april, maar ik heb op die datum ook een afspraak met een gewone tandarts.
Ik ken die tandarts nog niet, dus ik weet helemaal niets van hem.
Nu ben ik toch aan het twijfelen: zou ik eerst naar die gewone tandarts gaan en kijken wat hij zegt?
Ik heb natuurlijk al een rotervaring met die andere tandarts die me niet wilde behandelen, maar deze tandarts heeft een brief gehad van mijn kaakchirurg met informatie over mijn tanden.
Wat zou ik nu doen?
Die afspraak afzeggen en naar Kerkrade gaan, of naar die tandarts gaan en kijken wat hij zegt en wil doen en als het me niet aanstaat alsnog een afspraak met Kerkrade maken.
Ik denk nu zelf eerst naar die gewone tandarts te gaan en eerst afwachten wat hij te zeggen heeft, maar ben erg aan het twijfelen erover.
Ik ken die tandarts nog niet, dus ik weet helemaal niets van hem.
Nu ben ik toch aan het twijfelen: zou ik eerst naar die gewone tandarts gaan en kijken wat hij zegt?
Ik heb natuurlijk al een rotervaring met die andere tandarts die me niet wilde behandelen, maar deze tandarts heeft een brief gehad van mijn kaakchirurg met informatie over mijn tanden.
Wat zou ik nu doen?
Die afspraak afzeggen en naar Kerkrade gaan, of naar die tandarts gaan en kijken wat hij zegt en wil doen en als het me niet aanstaat alsnog een afspraak met Kerkrade maken.
Ik denk nu zelf eerst naar die gewone tandarts te gaan en eerst afwachten wat hij te zeggen heeft, maar ben erg aan het twijfelen erover.
je zou eerst naar kerkrade kunnen gaan kijken wat hun zeggen en anders kun je daarna nog naar de andere tandarts.
sterkte.
laat je ons weten hoe het is afgelopen.
groetjes ratjetoe
Ik gun mezelf nog 1 kans om te kijken wat die gewone tandarts 22 april gaat zeggen.
Ik heb de assitente al gebeld en gezegd dat ik heel erg bang ben en dat hij 22 april eerst mag kijken en dan een behandelplan op stellen.
Ik kan dan altijd nog gilende weglopen.
Het gaat nu even echt om m'n voortanden, de rest komt met de tijd wel en dat heb ik duidelijk gezegd tegen die assitente.
Nou duidelijker kan ik niet zijn, ik ga trouwens nog een keer bellen en weer uitleggen.
Waarom ga je niet eerst naar kerkrade, zoals ik lees heb je al niet echt veel leuke ervaringen de laatste tijd. Daar zijn ze echt heel aardig en eindelijk krijg je daar begrip voor je angst. Het is mij echt heel goed bevallen en ben blij dat ik het gedaan heb, ik moet nu nog voor de behandeling maar ben vastbesloten om het daarna weer gewoon bij m'n eigen tandarts te gaan proberen. Maar goed je moet eigenlijk gewoon doen wat jou het beste lijkt, het viel me alleen op dat je ook al zo lang aan het tobben bent.
sterkte met je beslissing!!
liefs thané
Mijn grote probleem is eigenlijk 6 weken geleden begonnen toen ik een ongeluk met m'n voortanen kreeg.
Daarna ben ik door mijn angst enorm gaan tobben en ben 1 keer afgewezen door een tandarts die mij niet wilde helpen.
Maar toen oogde mij gebit nu ook niet echt, er zat nog een spalk omheen en m'n tanden waren helemaal bruin, doordat ik ze niet kon poetsen.
Nu is de spalk eraf en toont het al iets beter, hoewel er van de ene tand een stuk af is en ze niet helemaal recht staan.
Ik denk dat het er helemaal aan ligt wat die tandarts er allemaal aan wil doen en wat hij zegt en als dat me dus niet bevalt, kan ik altijd een afspraak met Kerkrade weer maken of een week verzetten tot na het bezoek aan die tandarts.
Ik zie gauw genoeg of hij wel of niet met m'n angst om kan gaan.
Verdorie, ik wou dat het iets dichter in de buurt was allemaal.
Ik snap ook niet dat er in Rotterdam of Den Haag niet zoiets bestaat.
Van Dort Kliniek Tandheelkunde
Schalm 5
3927 EH Renswoude
Tel: 0318-570 970
Fax: 0318-570 357
E-mail : vandort@vandort.com
Website: http://www.vandort.com
Hier behandelen ze ook onder narcose
Ja wat betreft de afstand ben ik het ook helemaal met je eens, ik kom ook uit de buurt van rotterdam. 2,5 uur heen en 2,5 uur terug pffff.
Dit wist ik ook nog niet hoor de van dort kliniek, bedankt loek ik ga ook even kijken.
succes met je beslissing annelies, ik hoop dat je snel geholpen kan worden en dat het allemaal mee valt.
liefs thané
Ik heb de website eens bekeken, maar ik geloof dat je wel erg vermogend moet zijn om daar naar toe te gaan.
Het ziet er allemaal erg luxe uit, als ik geld had zou ik er zeker naartoe gaan ):
Kom op meissssssss niet zo twijfelen meer... hou nu eens stand bij je beslissing, ik bedoel het niet verkeerd meissss maar ik heb inmiddels zoveel gelezen, zoveel twijfels en ook zoveel nare ervaringen van jou kant uit gelezen dat ik denk arme annelies ipv bange Annelies... kom op... je hebt nu een afspraak gemaakt met Kerkrade en ik weet het is niet meteen naast de deur voor jou (maar dat is/was voor meerdere niet) je hebt als het goed is ook zoveel positiefs gelezen over kerkrade dus kom op meissssssss neem die afstand voor lief... en ga "gewoon" de 21 naar kerkrade... je krijgt echt geen spijt...
Hoe bang, angstig, of machteloos je ook bent er moet wat gebeuren kanjer dat weet je zelf ook maar al te goed, 6 weken geleden heb je die smak gemaakt, al die weken lopen tobben en twijfelen, ook dat is niet goed voor je voortanden die je koste wat kost zo graag wilt sparen... Lieverd als het niet anders is, en er valt nix meer te redden wees dan gelukkig met een
(kunst)gebit...
Het is altijd nog mooier "lachen" met een kunstgebit waar vele nog niet eens weet van hebben... dan met een mond vol tanden die er slecht aan toe zijn...
Kom op... ik wil nu alleen nog maar lezen dat je gaat :wink: ontzettend veel sterkte enne alle liefsssssssssssssssss mega dikke knuffffffffffffff
Missy
Volgende week moet m'n man werken en ik heb wel graag dat hij mee gaat en dat we rustig op ons gemakje met de trein er naartoe kunnen gaan ipv lopen stressen.
Ik loop idd nog steeds te twijfelen, maar een kunstgebit wil ik zeer zeker niet, ik denk dat er wel meer mogelijkheden zijn als zo'n ding.
Als er 2 voortanden weg zijn hoef je toch niet gelijk aan een kunstgebit lijkt mij?
Boven was totdat ik die klap maakte alles nog redelijk op 2 kiezen na.
Maar dat ffies ter zake het gaat nu om jou en om jou angst/probleem...
idd is er meer als een kunstgebit, als je maar betaald kan je alles kopen, heb je het geld niet meteen kan je het toch als een 'tijdelijke' oplossing nemen en dan sparen en beetje bij beetje je wensen in vervulling laten gaan of in het ergste geval een lening nemen als het echt niet anders is...
Als boven zo belangrijk voor je is en het is niet meer te redden dan neem je kronen en vul je de rest (tijdelijk) aan met een frame...
Maar kanjer je zult dan toch eerst ffies iemand echt ernaar moeten laten kijken en dan pas kan je bespreken, nu op deze manier denk ik dat je jezelf alleen maar gek loopt te maken en is het meer een "spelletje' zal ik wel... zal ik niet...
Al de positieve berichten over Kerkrade heb je gelezen en de afspraak is gemaakt, je man wist/weet dit blijkbaar ook al langer dus als hij had toch voor die ene dag vrij kunnen vragen om jou te steunen, ik weet (bijna) 100% zeker dat iedereen medewerking zou willen verlenen...
Mijn vriend vraagt nu hij het eenmaal allemaal weet zowat elke dag heeft Kerkrade nog niet gebeld hij is zo trots en blij voor me dat het nu (bijna) gaat gebeuren dat hij er zelfs onbetaald verlof voor over zou hebben als ie geen vrij zou krijgen...
Maar goed ik kan jou situatie niet inschatten en begrijp me aub niet verkeerd maar probeer je sterk te maken en door te zetten meis... hoe langer je wacht, hoe meer je uitstelt en verschuift hoe moeilijker het wordt en uiteindelijk ben je dadelijk een jaar verder een jaar waar veel "goeds" in verloren is gegaan...
Heel veel sterkte enne alle liefsssssssssssss
Missy
Ik ga vanavond proberen of ik m'n zus zo gek kan krijgen om mee te gaan.
We zitten ook nog eens met een hond die we ook niet de hele dag alleen kunnen laten, want je bent toch de hele dag kwijt en fijne buren zijn hier niet die de hond uit kunnen laten helaas.
Ja, m'n man zou kosten wat het kost wel vrij kunnen krijgen als het niet anders is, want ik vind dit wel even iets belangrijker natuurlijk, maar ik heb geen zin om met een gestresd iemand in de trein te zitten, ik ben zelf al veel te gestresd.
Ik heb ook speciaal voor de trein gekozen, omdat dat mij het makkelijkste lijkt en ontspannender als met de auto.
Ik ga er alles aan doen om toch te kunnen gaan volgende week, want bij nader inzien is die tandarts toch geen optie.
Hij ziet me al aankomen met m'n verwaarloosde gebit, daar pas ik voor.
Dus ik ben al weer een beetje over de streep heen met m'n besluit, want er moet wat gebeuren, anders word ik gek.