Steun !!!!

Author:
Puk
Posted:
wo, 04/14/2004 - 16:43
Hallo Allemaal ,

Ik volg jullie allemaal ,sinds ongeveer 3 weken,omdat ik zelf gebitsproblemen kreeg,gepaard met pijn,maar meer nog omdat ik ook doods en dooodsbang ben voor de ta.

Ben zooooooo blij dat ik hier niet de enige in ben,en jullie reacties ,doen mij,en ik weet zeker ,zoveel andere ,zoveel,steun !
Dat wilde ik gewoon ff kwijt!

En met name Missy 66 ,ik weet niet of je het zelf beseft,maar voor iemand die zelf bang is
heb je ongelovelijk goede adviezen!
En vind ik je enorm lief voor iedereen,echt knap,waren er maar meer mensen zo positief denkend als jij ! Wilde ik ook ff kwijt!

Liefs Puk
bange annelies

Hoi Puk,

Wij zijn hier om elkaar te steunen.
Ik ben ook heel erg bang voor de ta, maar toch probeer ik mensen die het moeilijk hebben ook te steunen, terwijl ik het momenteel zelf heel moeilijk heb.
Er word altijd zo lacherig over gedaan, als je verteld dat je bang bent voor de tandarts.
Je krijgt dan als antwoord: ja, mijn vriend is het ook niet en ik ga ook niet graag, maar ze weten niet wat een extreme angst wij hebben voor de ta.
Dat is denk met geen pen te beschrijven.

Groetjes Annelies
wo, 04/14/2004 - 17:14 Permalink
thané

hallo Puk,

Eigenlijk heb ik niks meer toe te voegen, heel mooi gezegd! Wat betreft Missy 66, helemaal mee eens, het was juist door haar dat ik de stap heb durven zetten, het is een geweldig mooi mens!!

Ik ben ook echt blij dat ik dit forum heb gevonden, ik put er enorm veel kracht uit! ook namens mij allemaal ontzettend bedankt!!!

heel veel liefs Thané
wo, 04/14/2004 - 17:15 Permalink
Missy66

Dank jullie wel kanjers...
Maar vergeet niet dat iedereen er voor iedereen is...
En dat iedereen wel eens kracht en steun put uit geschreven woorden, of die nu van mij zijn of van een ander...
Ik schreef ook al eens eerder dat ik vaak beter/positiever om kan gaan met het "rugzakje" van andere dan met dat van mijzelf, ik cijfer het nog wel eens weg... heb behoorlijk veel mee gemaakt en zit nu ook weer ffies diep, maar al met al heeft het pijnlijke leven me wel steeds een stukje sterker gemaakt...

Voor iedereen een mega dikke digitale knuffffffffffffffffffff terug enne tot vanavond, ik ga nog even buiten spelen hihi :wink:
Liefsss Missy
wo, 04/14/2004 - 18:46 Permalink
Missy66

Op 2004-04-14 17:14, schreef bange annelies:
Hoi Puk,

Wij zijn hier om elkaar te steunen.
Ik ben ook heel erg bang voor de ta, maar toch probeer ik mensen die het moeilijk hebben ook te steunen, terwijl ik het momenteel zelf heel moeilijk heb.
Er word altijd zo lacherig over gedaan, als je verteld dat je bang bent voor de tandarts.
Je krijgt dan als antwoord: ja, mijn vriend is het ook niet en ik ga ook niet graag,

@ vaak is het ook heel moeilijk voor de "tegenpartij" mensen weten vaak niet te reageren, of er op een goede manier mee om te gaan... veel mensen vaak de "oudere" zijn niet opgegroeit met het openlijk praten over problemen en weten zich geen houding te geven...
al met al maakt dat het er niet gemakkelijker op voor een toch al angstig persoon, durf je er al te praten dan krijg je niet het antwoord wat je verwacht en mede hierdoor zakt de moed je in de schoenen daarom is een forum voor vele ook een vluchtweg...

maar ze weten niet wat een extreme angst wij hebben voor de ta.
Dat is denk met geen pen te beschrijven.

@ klopt maar realiseer je dat er vele "angsten" zijn, nu zitten "wij" in het schuitje TA-angst en vinden het raar dat we daar vaak niet in begrepen worden.
Maar ik weet niet of iemand een ervaring heeft met personen die bv een geheel andere angst hebben... begreep jij toen die persoon...? denk dat dat ook niet 1 2 3 was... en een beetje angst is ook niet erg, angst is juist heel goed, maar angst moet niet zijn eigen weg gaan lijden zodat "ons" lichaam er geen controle meer over heeft...

Groetjes en liefsss Missy
Groetjes Annelies
do, 04/15/2004 - 02:01 Permalink