Goed, zit ik net lekker chippies te kauwen, maar er plakte wat aan mijn kies (chipito's) dus ik pulk dat met mijn tong van de verstandkies rechtsboven af, heb ik mijn halve kies in mijn mond... Is niet helemaal de bedoeling geloof ik.
Het is vrij ver eruit, voel mijn tandvlees zitten... maar het doet eigenlijk verder totaal geen pijn. (tot mijn verbazing)
Ik heb in mei een afspraak bij de tandarts staan, kan ik wachten tot die tijd of is het risico op ontstekingen en dat soort enge dingen dan te groot...
(held als ik ben, vind ik het doodeng om te bellen en waarom bellen als het niet nodig is....)
Het is vrij ver eruit, voel mijn tandvlees zitten... maar het doet eigenlijk verder totaal geen pijn. (tot mijn verbazing)
Ik heb in mei een afspraak bij de tandarts staan, kan ik wachten tot die tijd of is het risico op ontstekingen en dat soort enge dingen dan te groot...
(held als ik ben, vind ik het doodeng om te bellen en waarom bellen als het niet nodig is....)
Ik heb wel een afspraak gemaakt, omdat ik mezelf ken en anders denk ach laat maar zitten, en omdat ik helaas ook weet hoe ontstekingen voelen. Ik mag donderdag komen, en ik heb nog een vraag, valt er nog iets te redden of zal de kies eruit moeten, want aan wortelkanaal behandelingen begin ik niet meer dat is mijn gebit niet waard.
Heb je er helemaal geen last van (warm, koud, etc. etc.)? Ik zou toch wel even bellen, al is het maar om het even te overleggen en om de afspraak van mei iets te verlengen... Ik weet het... Moeilijk, maar wel verstandig om even te doen!!!
En Steffie, of er nog iets te redden valt, is denk ik niet zomaar te zeggen. Het hangt er vanaf hoe groot het stuk is dat eraf gebroken is, en van waarschijnlijk nog een aantal factoren... Morgen weet je meer!
Succes allebei!
Oh, en Moon... NOOOOOIIIIT meer chipito's eten... Ik vind dat altijd al van die rotdingen met dat geplak...
Groetjes,
Monique
[ Dit Bericht is bewerkt door: minique op 2004-04-14 07:55 ]
Steffie.. suc6 morgen.. hou me op de hoogte!!!
Dus Moon zet hem op.