De hond gaat 2 dagen naar een dierenpension en m'n man heeft gelukkig vrij kunnen nemen, hoewel hij nog steeds niet begrijpt, waarom ik nu helemaal in vredesnaam daar helemaal naar toe moet, maar mensen die geen extreme angst hebben, snappen dat toch niet.
Het komt steeds dichterbij, morgen m'n tandarts afbellen voor donderdag en de mondhygienste, want achteraf gezien zie ik beiden gewoon niet zitten.
Als m'n voortanden met een WKB gered kunnen worden, dan mogen ze dat van mij doen, als ze gewoon de angst maar begrijpen en weer een mooi stukje aan m'n afgebroken tand, als het allemaal nog lukt natuurlijk.
Ze zitten redelijk vast nu, vooral die ene, daar is geen beweging in te krijgen, die andere is denk ik wat zwak omdat daar ook een stuk vanaf is.
Normaal kan dat natuurlijk makkelijk bij een gewone tandarts gedaan worden en sommigen begrijpen dat dus niet, maar ik wel.
Als je mijn ondergebit ziet, dan begrijp je het wel, dat is echt helemaal vewaarloosd en ik schaam me kapot om daar mee naar een gewone tandarts te gaan.
Hij zal met aan zien komen donderdag, daarom doe ik het ook niet en ga lekker naar Kerkrade.
[ Dit Bericht is bewerkt door: bange annelies op 2004-04-19 14:59 ]
Het komt steeds dichterbij, morgen m'n tandarts afbellen voor donderdag en de mondhygienste, want achteraf gezien zie ik beiden gewoon niet zitten.
Als m'n voortanden met een WKB gered kunnen worden, dan mogen ze dat van mij doen, als ze gewoon de angst maar begrijpen en weer een mooi stukje aan m'n afgebroken tand, als het allemaal nog lukt natuurlijk.
Ze zitten redelijk vast nu, vooral die ene, daar is geen beweging in te krijgen, die andere is denk ik wat zwak omdat daar ook een stuk vanaf is.
Normaal kan dat natuurlijk makkelijk bij een gewone tandarts gedaan worden en sommigen begrijpen dat dus niet, maar ik wel.
Als je mijn ondergebit ziet, dan begrijp je het wel, dat is echt helemaal vewaarloosd en ik schaam me kapot om daar mee naar een gewone tandarts te gaan.
Hij zal met aan zien komen donderdag, daarom doe ik het ook niet en ga lekker naar Kerkrade.
[ Dit Bericht is bewerkt door: bange annelies op 2004-04-19 14:59 ]
Ben hartstikke trots op je! Probeer je tot woensdag alleen ff niet te druk te maken ok, laat het gewoon op je af komen en ik weet zeker dat wij woensdagavond een positieve reactie van je lezen.
liefs thané
Woensdag om 11 uur is de afspraak, dus kan ik nog op m'n gemak ontbijten.
Na 11 uur hebben we dan nog een hele dag om leuke dingen te gaan doen en we gaan dan sávonds rond 8 uur ongeveer weer naar huis.
Is ook wel weer eens leuk trouwens om in een hotel te slapen met z'n tweetjes.
Jetty
Ik heb morgen alleen een intakegesprek en dan zullen ook de mogelijkheden wel besproken worden wat voor mij het beste is.
Ik zal aan je denken zoals zovele hier :wink:
En nu maar hopen dat je z.s.m. terecht kunt voor de behandling...
Laat je ons weten hoe het was ?
Groetjes X Patty
Jullie horen mij morgenavond wel of anders Donderdag.
Misschien komt dit berichtje te laat maar ik wens je heel veel sucses en maak er toch nog wat moois van
En ik zal an je denken
Groetjes Gerry