Mevr. Remkes meldt zich ook...

Author:
Jetski47
Posted:
ma, 04/19/2004 - 18:53
Vandaag heb ik met groeiende bewondering het hele verhaal van "bange ik" gelezen. Ik zat zelfs hardop te vloeken toen je eerste afspraak met de tandarts niet doorging. Wat een martelgang. Ik zit precies hetzelfde in elkaar als Gerrit, met dat verschil dat ik 15 jaar geleden voor het laatst bij de tandarts was, om mijn boventanden te laten trekken. De tandarts had er eigenlijk geen trek in, maar bij het koekhappen bleef er al gelijk één tand in de koek achter !! Van het trekken kan ik me herinneren dat het voelde alsof mijn hersenen meekwamen. En dat zijn er al zo weinig !! Ik heb mijn hoop gevestigd op FlexDent in Alkmaar. Er ligt sinds een week een advertentie bij mij op tafel, maar ik kan niet kiezen tussen bellen of e-mailen.....ahum !!
Missy66

Lieve Jetski...

Dan doe je eerst emailen en wellicht krijg je dan een verzoekje om te bellen, heb je ze bijde gehad :wink:
Wat ik vernomen heb van een (chat)maatje van me en gezien heb bij hem is dat ze goed werk leveren in Alkmaar...
Hij is daar een paar maandjes geleden geweest en was/is ook ontzettend bang/angstig voor de TA...

Dus kom op mail ze nu nog dan heb je stap 1 al gezet...
Laat je nog wat horen...?
Liefssssssssssssssssss Missy
ma, 04/19/2004 - 18:57 Permalink
Jetski47

Ik zit hier met de advertentie voor mijn neus. Het lezen van het verhaal van Gerrit gaat mij (hoop ik) over de streep trekken.
Ik vind het zelf eigenlijk het rottigst dat "lelijke tanden" en onderwerp is dat door niemand met je besproken wordt. Maar ik weet zéker dat de 75 nieuwe collega's die ik sinds kort heb mij "dat vrouwtje met die lelijke tanden" noemen, als ze even niet op mijn naam kunnen komen.
Jetty
ma, 04/19/2004 - 19:02 Permalink
bange ik

Hoi Jetty,

Je moet mijn verhaal niet als leiddraad nemen, een ta kan nu eenmaal ziek worden en ik heb hardgrondig lopen vloeken (iets wat ik normaal nooit doe) toen ze de morgen van de afspraak afbelden. je leeft er de hele week met angst en beven naar toe en dan gaat de telefoon.

Maar Flexdent kent in principe geen wachttijden, ik belde op vrijdag en kon direct de maandag erop al terecht voor een intake.
Bel ze op (hoe moeilijk dat misschien ook is), je krijgt een vriendelijke receptioniste aan de lijn. Leg haar je situatie uit. Zij kan ook direct een afpraak voor je regelen (en dat is misschien wel sneller dan je wilt). Als je mailt zit je veel langer in spanning (wachten op antwoord, en hierna zul je toch moeten bellen).

Veel sterkte gewenst,
gerrit
ma, 04/19/2004 - 20:28 Permalink