hoi debby
Ik heb dus een afspraak op 16 april om 11 uur
Dat ik ga is zeker maar of ik ooit nog terug durf te komen weet ik niet
De intake schijnt niet echt eng te zijn en mijn besluit om alles te laten trekken staat eigenlijk al vast
Dus zal ik echt nog wel een keer terug moeten,ik hoop aleen dat het niet te vaak is
Daarom wil ik ook alles laten trekken zodat ik hopelijk nooit meer naar de tandarts moet
Het stomme is dat ik hartstikke bang ben en er toch naar uitkijk
Maar ik ga vrijdag met goede moed en lood in mijn schoenen naar de tandarts in kerkrade
en als ik het allemaal overleef hoor je nog van me
Groetjes Gerry
Ik heb dus een afspraak op 16 april om 11 uur
Dat ik ga is zeker maar of ik ooit nog terug durf te komen weet ik niet
De intake schijnt niet echt eng te zijn en mijn besluit om alles te laten trekken staat eigenlijk al vast
Dus zal ik echt nog wel een keer terug moeten,ik hoop aleen dat het niet te vaak is
Daarom wil ik ook alles laten trekken zodat ik hopelijk nooit meer naar de tandarts moet
Het stomme is dat ik hartstikke bang ben en er toch naar uitkijk
Maar ik ga vrijdag met goede moed en lood in mijn schoenen naar de tandarts in kerkrade
en als ik het allemaal overleef hoor je nog van me
Groetjes Gerry
Maar ik wens je heel veel sterkte vrijdag.
Goed hoor dat je naar kerkrade gaat!!
Ik ben 15 maart geweest voor het intake gesprek en dat viel ontzettend mee, ze zijn, zoals iedereen zegt, heel erg aardig voor je en eindelijk krijg je daar begrip voor je probleem.
Ik zit nu te wachten op m'n oproep voor de behandeling, echt heel eng!! Maar net als bij het intake gesprek, kijk ik er naar uit maar aan de andere kant wil ik terug krabbelen omdat ik het echt zoooo eng vind.
Heel veel succes vrijdag en we horen het vast wel van je.
liefs thané
Ik moet ook vrijdag alleen dan om 13.00 uur. Jij ook veel sterkte!!
Ook jij as vrijdag heel veel sterkte kanjer... ik ben zo trots op je dat je de stap genomen hebt om te bellen...
Je moet er een eindje voor rijden heb ik begrepen, maar troost je het is de moeite waard...
Laat jij ook weten hoe het gegaan is kanjer...
ik brand een kaarsje voor je en wens je heel veel kracht en alle liefssssssssssss en leef met je mee naar vrijdag toe...
ga je alleen of heb je iemand die mee gaat met je...?
sterkte enne dikke knufffffffffffff
Missy
Toppie dat ook jij gebeld hebt...
Heel erg veel suc6 enne heel veel sterkte...
Je/jullie hoeven nergens bang voor te zijn het gaat er echt heel prettig aan toe...
laat je even wat weten...?
Liefsssssssssssssss Missy
Ik weet natuurlijk niet hoe oud je bent en hoe je gebit er aan is natuurlijk, maar als je van al dat gedoe van tandartsen af wilt zijn is dat wel een optie ja.
Ik en benieuwd hoe het is gegaan morgen.
Hou ons op de hoogte.
Hierbij nog even een berichtje van mij.
Ik hoop dat je kan slapen vannacht, ik slaap al 2 nachten slecht, rare dromen die ik ineens onthoud en laat naar bed etc.
Veel succes en bericht jij morgen ook even hoe het was?
Liefs
roos
Veel sterkte morgen hoor!
Groetjes Puk
Gerry... laat je even horen hoe het gegaan is...
Liefssssssssssssssssss enne probeer rustig te blijven he, let op je ademhaling, denk positief enne er gaat nix raars gebeuren, geen haakjes geen gruwelijke instrumenten enne wat belangrijk is heel erg lief personeel... toi toi toi enne sterkte...
Missy
Ik hoop dat het een beetje mee valt met de zenuwen kanjer... nog 20 minuutjes enne dan ben je aan de beurt...
Ik ben in gedachten bij je en wens je heel veel sterkte...
Laat je strakjes ff weten hoe je ervaring was en wat ze gezegd hebben...
Liefsssssssssssss en knufffffffie Missy
Hoe is het jou vergaan ,vandaag....?
Groetjes Puk
ikke ook nieuwsgierig kanjer...
Liefssssssssssss Missy
Ik ben ook heel erg nieuwsgierig hoe het gegaan is. Laat snel ff wat horen van je.
thané
Hey Dave...
Ik denk dat het goed is om ook negatieve berichtjes/ervaringen hier te delen dus wat dat betreft heb je er goed aan gedaan. Maar ik ben wel van mening dat het "trekken van alles" voor en door iedereen "anders" ervaren wordt...
misschien zijn die "pijnlijk plekken" die je omschrijft voor een ander veel beter te dragen omdat de pijn daarvoor vele malen groter was/is...
Ook het gevoel erbij en ik denk dat "het gevoel" een van de belangrijkste dingen is, als iemand een volledig (mooi wit kunst)gebit heeft zal deze persoon zichzelf veel zekerder voelen dan wanneer er een slecht wegrottend gebit zit... de pijnlijke drukpunten worden in mijn ogen dan minder erg bevonden... althans zo kijk ik er tegenaan, heb dus geen ervaring (nog)
Ik vind het erg vervelend voor jou dat het jou is tegen gevallen...
Maar tussen die 20 jaar en nu zit natuurlijk ook een groot verschil, de techniek is nu vele malen anders dan toen...
Maar ik hoop dat jij over een tijdje gelukkig en heel tevreden bent met implantaten, natuurlijk een oplossing die vele malen beter zal zijn, maar niet voor iedereen haalbaar is qua kosten... en als je dan toch stralend wilt lachen en alles moet eruit... ja wrom dan geen kunstgebit...
Wil alleen ff vragen die beslissing bij jou (geheel gebit) heb je die zelf genomen of is die je toen aangepraat...?
Liefssss en sterkte Missy
Lieve Roos...
Goed dat je ook een positieve tegen reactie plaatste :wink:
Liefsssssssssssssss Missy
Waar ben je...
Hoe is het gegaan...
We/ik ben nieuwsgierig...
Groetjes en liefssssssssssss Missy
IK LEEF NOG
Groetjes Gerry