brug met twee wkb's

Author:
joek
Posted:
di, 04/20/2004 - 18:02
Ik heb sinds december een brug over twee levende kiezen. Nu heb ik eind maart een wkb in een kies laten doen, na twee weken hevige kiespijn.
En ja hoor, ook de ander kies doet nu zeer. De tandarts heeft hem al twee keer ingesmeerd met een of ander goedje voor gevoelige tandhalzen. Maar hij vreest dat ook deze kies er aan moet geloven.
Heeft iemand dit ook al eens meegemaakt? Mijn tandarts vond het zeer uitzonderlijk.
En wat is de levensduur van zo'n brug op twee dode kiezen.
Verder heb ik nog stees napijn (na anderhalve week) van de wkb, het is een rare krampende pijn rond de wortel. Herkenbaar voor iemand? Mijn tandarts komt ook dit niet bekend voor!
Kan iemand me aub helpen, want ik weet het niet meer. Heb al vier weken elke dag kiespijn en niemand hier reageert op mijn oproep. Er moet toch wel iemand zijn die deze zelfde pijn heeft?
Groetjes van Joke met kiespijn!

[ Dit Bericht is bewerkt door: joek op 2004-04-20 18:25 ]

[ Dit Bericht is bewerkt door: joek op 2004-04-20 18:36 ]
billy tooth

je probleem op zich herken ik niet maar ik zou je toch aanraden om een foto te laten maken, dan kun je/tandarts meteen zien of er een ontsteking bij je wortel bezig is.
Ikzelf heb 2x een wkb gehad, echter ik heb geen brug, bij mij ging er 1 ontsteken, kreeg dikke wang en hevige pijnen, heb toen een apex resectie gedaan bij de kaakchirurg. Helaas had ik 1 week later weer hevige pijn en op de foto zag de kaakchirurg toen dat er een barst in zat en de andere wkb kies was afgebroken, toen moesten ze er alletwee uit!!!
Was even slikken ja, want ik heb heel wat behandelingen/ingrepen gehad met als resultaat: FOETSIE, 2 kiezen weg!!!
Ik ga nu denk ik voor een frame (ben er nog niet uit)!!
Maar voor jou: FOTO LATEN MAKEN!
Enne Sterkte
di, 04/20/2004 - 20:35 Permalink
joek

Nou, ik was afgelopen vrijdag bij de t.a., en deze heeft de brug eraf gehaald. Ik krijg, op zijn kosten, een nieuwe! Vind ik echt toppie. Hij denkt dat de brug niet goed paste, en dat daar de problemen door komen. Hij heeft in mijn andere kies geen wkb gedaan en hoopte dat het over zou gaan. Nou, dat is dus niet zo. Maar goed, nog 1 wkb en dan een nieuwe brug, en dan hoop ik dat alles over is!
Groetjes,
Joke
za, 04/24/2004 - 18:19 Permalink