Bahhhhhh, ik heb een abces boven mijn rechter voortand die net is 'opengesprongen'.
Ik zal maar niet in details gaan vertellen wat en hoeveel er allemaal uitkwam, maar ik werd er echt misselijk van.
En nou ben ik wel blij dat het eruit is maar nou is die tand nog losser gaan zitten, dus nou slaat de paniek echt weer toe!
Ik WEET namelijk dat ik er wat aan moet doen en dat ik naar de ta. moet, mar ik kan het gewoon niet, ik vind het zo eng.
Ik lees met plezier al die toffe verhalen van iedereen die wel die stap gezet heeft en het sterkt me wel heel erg, maar ik durf dus ECHT niet. Ik wil dolgraag (nou ja...) naar kerkrade maar ik weet helemaal niet wat ik daar moet verwachten en wat ik moet zeggen en ik ben echt bang om een blackout te krijgen en dat alles dan helemaal ver te zoeken is. ik heb al vaak met de hoorn in mijn hand gestaan en ik kan het telefoonnummer onderhand wel dromen, maar als die overgaat hang ik iedere keer weer op. Nou ja okee, dit was nou niet echt van informatieve waarde maar ik moest het gewoon kwijt.
groetjes, kaatje
Ik zal maar niet in details gaan vertellen wat en hoeveel er allemaal uitkwam, maar ik werd er echt misselijk van.
En nou ben ik wel blij dat het eruit is maar nou is die tand nog losser gaan zitten, dus nou slaat de paniek echt weer toe!
Ik WEET namelijk dat ik er wat aan moet doen en dat ik naar de ta. moet, mar ik kan het gewoon niet, ik vind het zo eng.
Ik lees met plezier al die toffe verhalen van iedereen die wel die stap gezet heeft en het sterkt me wel heel erg, maar ik durf dus ECHT niet. Ik wil dolgraag (nou ja...) naar kerkrade maar ik weet helemaal niet wat ik daar moet verwachten en wat ik moet zeggen en ik ben echt bang om een blackout te krijgen en dat alles dan helemaal ver te zoeken is. ik heb al vaak met de hoorn in mijn hand gestaan en ik kan het telefoonnummer onderhand wel dromen, maar als die overgaat hang ik iedere keer weer op. Nou ja okee, dit was nou niet echt van informatieve waarde maar ik moest het gewoon kwijt.
groetjes, kaatje
Volgende keer als je weer met de hoorn in je handen staat, beloof je dan dat je ff langer w8 voor je ophangt... probeer door te zetten meisss daarna ben je superblij en trots op jezelf dat je die stap overwonnen hebt...
Verder wil ik je mee geven dat je niets hoeft te zeggen, als je eenmaal in kerkrade bent gaat alles (bijna) vanzelf... zij slepen je er wel doorheen, zij stellen je gerust, en zij vragen alleen het hoognodige, en dat is je NAW gegevens voor te registreren in hun bestand.
Niemand gaat "lastige" vragen stellen of verwijten maken dus dat valt weer mee he...
Heel veel sterkte en liefsssssssssss enne doen Meisss...
Hou ons op de hoogte he...
Missy
ik moet zeggen het is al een grote stap dat je hier je verhaal komt doen! dat vind ik erg goed van je. en dat je al probeert om te bellen maar dat het toch niet lukt, dat is ook al een goeie stap want je bent er toch al goed over na aan het denken!
Misschien kan je eens een mailtje sturen om wat informatie in te winnen, gewoon een beetje kijken wat de werkwijze van hun is enzo. Dan kan je altijd nog proberen te bellen, en dan houd je gewoon in je achterhoofd dat je geen afspraak MOET maken, maar dat je er zelf achter moet staan. Misschien kan iemand anders voor je bellen??? als je echt niet durft? of het gewoon niet lukt...
Nou houd je ons op de hoogte??? ik ben wel benieuwd!
Groetjes Roxanne
Ik bel ook niet zelf hoor, dat doet mijn vriend. Misschien voor jou ook een idee om iemand anders te laten bellen voor je.
succes Thané
We zijn hier echt allemaal heel bang Kaatje, dus volgende keer gewoon bellen.
Ik heb een keer sóchtends gebeld, voordat ik naar m'n werk ging, m'n gedachten waren nog fris en ik had toen nog moed.
Als ik later op de dag had gebeld, had m'n hoofd al weer vol gezeten vol andere tegenstrijdige gedachten en die heb ik trouwens ook nog gehad, heb ik ook op het forum geschreven.
Als je gebit je hele leven gaat beheersen, dan is het niet goed en dat is het bij mij wel geworden.
Dus kom op meid!!!!!!!
Mijn gebit is ook al mijn hele leven aan het beheersen. Ik ben gewoon geobsedeerd door tanden. Soms als ik met mensen praat hoor ik vaak niet eens meer wat ze zeggen maar zit ik op hun tanden te letten en het enige wat ik dan kan denken is 'ik wou dat ik jouw gebit had' of 'ik wou dat ik jouw tandvlees had'. Nietnormaal eigenlijk. hebben jullie dat nou ook (gehad)?
liefs, kaatje
Ook op TV kijk ik ALTIJD eerst naar de tanden van iemand.
Eigenlijk bizar dat je je leven laat beheersen door je gebit?! Maar ja, ik ben er ook goed mee bezig.
Ben nu ondetussen 5 weken verder en gesaneerd. Ik poets, flos, spoel en stook bij de ziekte. Als ik iets heb gegeten voel ik me vies en MOET ik van mezelf poetsen. Gelukkig onderdruk ik mezelf, maar de dwang is er wel. Ik wil me gewoon nooit mee zo voelen als toen, dat zoog echt als de ziekte...
groetjes, kaatje.