Ik heb 6 weken geleden 3 gaatjes laten vullen aan de linkeronderkaak,anders had ik nooit last van mijn tanden en nu gingen na die gaatjes vullen mijn tanden zeer doen.
Ik had elke keer last van koud en warm,hij heeft toen van de bovenkant iets afgevijld omdat hij dacht dat het te hoog stond,dat hielp dus niet dus weer terug toen heeft hij er een soort beschermend laagje over gedaan,hielp ook niet.
Toen heeft hij in de eerste kies een wortelkanaal behandeling gedaan,maar ik had de dag erna last van de kies die er achter stond,toen heeft hij in alletwee de kiezen een paardemiddel gedaan maar toen s`middags de verdoving was uitgewerkt deed de eerste kies ontzettend zeer,dus toen weer naar een weekend tandarts die heeft dat spul eruit gedaan en iets anders in gedaan,die doet dus niet meer zeer nu,maar toen begon de 2e kies zeer te doen elke keer zo`n druk erop en heel erg gevoelig,dus maar weer terug,hij heeft dus een foto gemaakt en nu bleek dat er in de 2e kies een klein ontstekinkje zat dus helemaal schoongespoeld,maar ik had nog steeds vreselijke tandpijn dus nu heeft hij op mijn verzoek de 2e tand eruit gehaald.
Nu heb ik nog een antibiotica kuur speciaal voor zwangere vrouwen gekregen maar daar ben ik al 3 dagen mee bezig maar vandaag is de tand eruit gehaald.
Hoe lang kan dit duren voor dat de pijn van een ontsteking en een getrokken kies duren???
Toch was erop de foto`s niks te zien van een ontsteking!!
Wilt er iemand advies geven.
Want ik doe al 2 weken s`nachts geen oog dicht en ik ben gewoon zo moe en op!!
HELP ME ALSJEBLIEFT!!!!!!!!!!!
Ik had elke keer last van koud en warm,hij heeft toen van de bovenkant iets afgevijld omdat hij dacht dat het te hoog stond,dat hielp dus niet dus weer terug toen heeft hij er een soort beschermend laagje over gedaan,hielp ook niet.
Toen heeft hij in de eerste kies een wortelkanaal behandeling gedaan,maar ik had de dag erna last van de kies die er achter stond,toen heeft hij in alletwee de kiezen een paardemiddel gedaan maar toen s`middags de verdoving was uitgewerkt deed de eerste kies ontzettend zeer,dus toen weer naar een weekend tandarts die heeft dat spul eruit gedaan en iets anders in gedaan,die doet dus niet meer zeer nu,maar toen begon de 2e kies zeer te doen elke keer zo`n druk erop en heel erg gevoelig,dus maar weer terug,hij heeft dus een foto gemaakt en nu bleek dat er in de 2e kies een klein ontstekinkje zat dus helemaal schoongespoeld,maar ik had nog steeds vreselijke tandpijn dus nu heeft hij op mijn verzoek de 2e tand eruit gehaald.
Nu heb ik nog een antibiotica kuur speciaal voor zwangere vrouwen gekregen maar daar ben ik al 3 dagen mee bezig maar vandaag is de tand eruit gehaald.
Hoe lang kan dit duren voor dat de pijn van een ontsteking en een getrokken kies duren???
Toch was erop de foto`s niks te zien van een ontsteking!!
Wilt er iemand advies geven.
Want ik doe al 2 weken s`nachts geen oog dicht en ik ben gewoon zo moe en op!!
HELP ME ALSJEBLIEFT!!!!!!!!!!!
Ik zit nog op school en ik heb wel gehoord dat bij sommige zwangere vrouwen het gebit sterk achterui gaat ( vanwege hormonen endergelijke ) maar ik hoop dat je wel een oplossing vind!!!
Groetjes Roxanne
P.S. ik kan je niet helpen, want ik weet verder ook niet wat je er aan kan doen Sorry!
Bedankt voor je reactie in iedergeval.
ik ben blij dat het over is...
hoe was het allemaal gegaan ( vanwege je zwangerschap???)
Groetjes Roxanne
Maar ik heb ook van verschillende gehoord dat elke zwangerschap je een tand kost maar ik weet niet of dit niet gewoon een bakkerspraatje is.
Alleen moet ik nu wel vogende week terug om de eerst kies te laten vullen want daar zit een noodvulling in en daar ben ik wel bang voor stel je vor dat die ook weer zeer gaat doen.
Eigenlijk moet dat niet kunnen waar daar heeft hij al een wortelkanaalbehandeling bij gedaan,maar toch ben ik een beetje angstig.
Groetjes en succes!!!
Roxanne