Beste allemaal,
Hoewel jullie je er niet van bewust zullen zijn heb ik álle moed die ik vandaag nodig had op dit Forum gevonden.
Op 19 april 2004 las ik jullie verhalen en vandaag ben ik (na 15 jaar) bij een "angst"tandarts in Heerhugowaard geweest. Gevonden door toedoen van BliepMiep!!! Ik ben haar eeuwig dankbaar. Ik was er zelf van overtuigd dat mijn ondertanden állemaal getrokken moesten worden, maar het blijken alleen maar 2 voortanden te zijn. Eén hoektand wordt vervangen door een kroon. Een rondje "grote schoonmaak" bij de mondhygiëniste en daarna kan ik weer voor de kramen langs.Ik heb 6 afspraken meegekregen en ik ben er nog blij mee ook !!
Ik hoop maar dat mijn positieve verhaal een aantal van jullie over de streep kan trekken. Allemaal heel veel sterkte bij je beslissingen en "hou je kiezen op elkaar"
als je op een dag beslist om tóch maar een afspraak te maken !!
Groetjes,
Jetty.
Hoewel jullie je er niet van bewust zullen zijn heb ik álle moed die ik vandaag nodig had op dit Forum gevonden.
Op 19 april 2004 las ik jullie verhalen en vandaag ben ik (na 15 jaar) bij een "angst"tandarts in Heerhugowaard geweest. Gevonden door toedoen van BliepMiep!!! Ik ben haar eeuwig dankbaar. Ik was er zelf van overtuigd dat mijn ondertanden állemaal getrokken moesten worden, maar het blijken alleen maar 2 voortanden te zijn. Eén hoektand wordt vervangen door een kroon. Een rondje "grote schoonmaak" bij de mondhygiëniste en daarna kan ik weer voor de kramen langs.Ik heb 6 afspraken meegekregen en ik ben er nog blij mee ook !!
Ik hoop maar dat mijn positieve verhaal een aantal van jullie over de streep kan trekken. Allemaal heel veel sterkte bij je beslissingen en "hou je kiezen op elkaar"
als je op een dag beslist om tóch maar een afspraak te maken !!
Groetjes,
Jetty.
Super hoor! Enne, gefeliciteerd, wat zul jij je nu blij en krachtig voelen!1
Alvast bedankt,
Joke
Wat heerlijk voor je dat het zo is meegevallen en dat na 15 jaar.
Goed hé dit forum, ook ik heb hier de moed gevonden en moet 13 mei naar kerkrade voor mijn narcose behandeling.
Laat je nog weten hoe de 6 behandelingen gaan?
Liefs Thané
Heel erg goed van je kanjer... en ben blij te horen dat je ervaring in HHW zo positief was...
Ik denk dat jij nog meer trots op jezelf mag/kan zijn dan wij... ga der maar aanstaan... 6 behandelingen en dan (voor zover ik begrepen heb) zonder narcose... brrrrrrrrr ik vind je een HELD hoor...
Maar het doet idd zoveel als je op je gemak gesteld bent/wordt door vakmensen... mensen die je begrijpen...
Ik hoop idd je "behandelingen/ervaringen" hier te lezen het helpt ook weer mensen met angst die nog moeten gaan/of bellen...
Sterkte enne alle liefsssssssssss Missy