Ik lees al een tijdje mee met jullie..nu toch ook maar eens een berichtje van mij.
Ook ik ben als de dood voor de tandarts en al zeker 15 jaar niet meer geweest brrrrr.
Nu ik al 2 weken met zoveel pijn in mn mond rondloop (ontstoken tandvlees) ben ik eens gaan rondzoeken en zo heb ik dit forum gevonden...en gelijk naar Kerkrade gebeld..kan woensdag de 28 al terecht voor een intake pfff....maar mijn man en huisarts willen dat ik liever eerst op zoek ga naar iets wat hier in de buurt zit en dus ook niet onder narcose gebeurt....ECHT NIET dus he...als ik alles eenmaal weer op orde heb ik mn bekkie dan zou ik wel ieder half jaar gaan (met knikkende knieen).
Weet alleen niet of onze verzekering het vergoedt (IZA)...en anders maar geen vakantie naar Spanje hoor.
Maar goed...ik ben nu wel heel nerveus geworden ..vooral omdat ik bang ben dat er niet veel meer aan te doen is...ieeeh
Groetjes Mara
Ook ik ben als de dood voor de tandarts en al zeker 15 jaar niet meer geweest brrrrr.
Nu ik al 2 weken met zoveel pijn in mn mond rondloop (ontstoken tandvlees) ben ik eens gaan rondzoeken en zo heb ik dit forum gevonden...en gelijk naar Kerkrade gebeld..kan woensdag de 28 al terecht voor een intake pfff....maar mijn man en huisarts willen dat ik liever eerst op zoek ga naar iets wat hier in de buurt zit en dus ook niet onder narcose gebeurt....ECHT NIET dus he...als ik alles eenmaal weer op orde heb ik mn bekkie dan zou ik wel ieder half jaar gaan (met knikkende knieen).
Weet alleen niet of onze verzekering het vergoedt (IZA)...en anders maar geen vakantie naar Spanje hoor.
Maar goed...ik ben nu wel heel nerveus geworden ..vooral omdat ik bang ben dat er niet veel meer aan te doen is...ieeeh
Groetjes Mara
Ik durfde het forum niet eens te lezen zo nag was ik om geconfronteerd te worden met allerlei ellende.
Maar ondertussen ben ik al een week (YES!!) gesaneerd! En geloof mij, het is de moeite waard hoor!!
Zo, nu ga ik weer verder aan m'n appel kluiven (heerlijk!)
Ik ben zelf 21 en al 8 jaar niet meer bij de tandarts geweest.
Ik zelf mis een aantal tanden en heb regelmatig vreselijke kiespijn.
Hartstikke goed dat je naar Kerkrade gaat.
En die stap heb ik zelf ook genomen, ik moet er een eind voor reizen maar alles wat ik erover heb gelezen geeft me tog wel een goed gevoel.
Natuurlijk vind ik het vreselijk moeilijk, maar ik ben zeker wel trots op mezelf.
En toevallig ik moet ook woensdag 28 april.
Ik wil je heel erg veel sterkte wensen.
En mocht je me een prive bericht willen sturen mag dat, misschien kunnen we dan in contact komen met elkaar.
Heel veel liefs en vreselijk veel schouderklopjes.
Sabine
nou meis, helemaal toppie!! Heel erg goed dat je dan ook meteen spontaan opbelt naar Kerkrade!
Alleen begrijp ik nietwaarom je huisarts juist wil dat je in de buurt gaat. Dat lijkt me toch iets voor jezelf om te beslissen, maar ja.
In ieder geval heel veel goeds en sterkte de 28e!
liefs, kaatje
Vraag je niet af wat nu wel goed is en wat niet. Laat je niet beinvloeden door andere mensen, ook niet als ze het beste met je voor hebben. Jij bent de persoon met angst, en jij wilt hier iets aan doen. Mara, Kerkrade is een perfecte keus. Als jouw gevoel aangeeft dat je je goed kunt voelen om een behandeling onder narcose te ondergaan moet je dat gewoon doen. Ik spreek uit ervaring. Een bangebroek zal ik wel blijven, maar na die bahandeling in Kerkrade ben ik zeker 60% van mijn angst kwijt geraakt. Dit heb ik mede te danken aan de medewerkers van dat tandartsencentrum in kerkrade. Gewoon doorzetten meid, jij komt er ook.....
Succes.
Ben trots op jullie....al kennen jullie me niet. (misschien mijn verhalen gelezen?)
Ik weet uit ervaring wat het is en wil jullie alvast heel veel succes wensen voor de intake morgen !
Laten jullie even weten hoe het was ?
Groetjes Patty.
Ik heb vandaag kerkrade voor voorlopig even afgebeld..ik kreeg een telefoontje van mijn huisarts en hij heeft het eea voor me uitgezocht en nu heb ik een afspraak met een tandarts in mijn woonplaats en als ik bang genoeg ben...duhhh...kan ik waarschijnlijk hier in het ziekenhuis terecht.
Mocht dat niets worden dan ga ik alsnog voor Kerkrade.
De angsttandarts hier in de regio heeft een wachttijd van 2 jaar pfffff...dan heeft hij volgens mij niet eens meer wat te repareren in mn mond.
Tja en 5 mei is dus de grote dag brrrrr...mn man gaat mee om mijn handje vast te houden en er voor te zorgen dat ik geen rechts omkeer maak hahaha.
Ik weet wel dat ik zonder dit forum (waar ik nu al een tijdje meelees) zeker de stap nog niet zou hebben genomen...dus een dikke kus voor jullie allemaal (heel voorzichtig met mn pijnlijke mond hahaha)
Een fijne huisarts heb je zo te horen, Die ziet tenminste de ernst van de zaak in en neemt je serieus. Dat is al een heel goed gevoel! Ik wens je héél véél sterkte toe op de dag dat je moet gaan. Enne, neem dat handje van je man maar gerust aan hoor. Het is een heel fijn gevoel dat er iemand met je mee gaat en je steunt. Dit geeft een fijn en veilig gevoel. En rechtomkeer maak jij echt niet meer. Je bent nu al zooooo ver...
Succes
Wel laten weten hoe het is gegaan hé?
Sterkte en liefs Thané
Ik durfde het "tandarts-probleem" niet eens met me huisarts te bespreken...
Laat staan, ik durfde niet eens met een ernstige griep/verkoudheid naar mijn huisarts omdat ik dan bang was dat hij ging zeggen "zeg eens Aaaaaaa" en dan me slechte gebit zou zien...
Super kanjer...
Hou ons op de hoogte enne wij zullen aan je denken hoor...
Liefsssssss Missy