Ik lees al een tijdje mee met jullie..nu toch ook maar eens een berichtje van mij.
Ook ik ben als de dood voor de tandarts en al zeker 15 jaar niet meer geweest brrrrr.
Nu ik al 2 weken met zoveel pijn in mn mond rondloop (ontstoken tandvlees) ben ik eens gaan rondzoeken en zo heb ik dit forum gevonden...en gelijk naar Kerkrade gebeld..kan woensdag de 28 al terecht voor een intake pfff....maar mijn man en huisarts willen dat ik liever eerst op zoek ga naar iets wat hier in de buurt zit en dus ook niet onder narcose gebeurt....ECHT NIET dus he...als ik alles eenmaal weer op orde heb ik mn bekkie dan zou ik wel ieder half jaar gaan (met knikkende knieen).
Weet alleen niet of onze verzekering het vergoedt (IZA)...en anders maar geen vakantie naar Spanje hoor.
Maar goed...ik ben nu wel heel nerveus geworden ..vooral omdat ik bang ben dat er niet veel meer aan te doen is...ieeeh
Groetjes Mara
Ook ik ben als de dood voor de tandarts en al zeker 15 jaar niet meer geweest brrrrr.
Nu ik al 2 weken met zoveel pijn in mn mond rondloop (ontstoken tandvlees) ben ik eens gaan rondzoeken en zo heb ik dit forum gevonden...en gelijk naar Kerkrade gebeld..kan woensdag de 28 al terecht voor een intake pfff....maar mijn man en huisarts willen dat ik liever eerst op zoek ga naar iets wat hier in de buurt zit en dus ook niet onder narcose gebeurt....ECHT NIET dus he...als ik alles eenmaal weer op orde heb ik mn bekkie dan zou ik wel ieder half jaar gaan (met knikkende knieen).
Weet alleen niet of onze verzekering het vergoedt (IZA)...en anders maar geen vakantie naar Spanje hoor.
Maar goed...ik ben nu wel heel nerveus geworden ..vooral omdat ik bang ben dat er niet veel meer aan te doen is...ieeeh
Groetjes Mara
Ik durfde het forum niet eens te lezen zo nag was ik om geconfronteerd te worden met allerlei ellende.
Maar ondertussen ben ik al een week (YES!!) gesaneerd! En geloof mij, het is de moeite waard hoor!!
Zo, nu ga ik weer verder aan m'n appel kluiven (heerlijk!)