Ik heb een week geleden een kies laten trekkken van onderen aan de linkerkant van mijn mond.Daarachter zit nog een verstandkies en daarvoor een gewone kies ik heb dus een groot gat precies ertussen.
Maar nu doet die kies voor dat grote gat een beetje zeer,erop kauwen kan ik nog niet.
Weet iemand hoe lang of dit kan dan duren of die dat ook heeft meegemaakt,of zou het helemaal niet meer weggaan,die kies die nu een beetje zeer doet daar is al een wortel kanaal behandeling in gedaan dus dan moet de zenuw toch dood wezen hoe kan dat dan dat dat nog steeds geveoelig is?
Maar nu doet die kies voor dat grote gat een beetje zeer,erop kauwen kan ik nog niet.
Weet iemand hoe lang of dit kan dan duren of die dat ook heeft meegemaakt,of zou het helemaal niet meer weggaan,die kies die nu een beetje zeer doet daar is al een wortel kanaal behandeling in gedaan dus dan moet de zenuw toch dood wezen hoe kan dat dan dat dat nog steeds geveoelig is?
Misschien zijn hierdoor de steunweefsels van deze kies wat geirriteerd geraakt. Wacht dus nog af, over het algemeen verdwijnen deze klachten weer vanzelf.
Sterkte.
[ Dit Bericht is bewerkt door: de digitale tandarts op 2004-04-29 09:16 ]
Ik heb vorige week dinsdag een kies laten trekken en idd de kies ervoor en erachter waren een paar dagen flink gevoelig, maar dat wordt bij mij nu heel snel beter!
Groetjes,
Monique
Groetjes Gwenski