Hoi allemaal.
Nou de grote dag voor mij is achter de rug.
Ik moest vandaag naar Kerkrade zoals jullie hebben kunnen lezen.
Vanmorgen om 6 uur ging de wekker, moest er om kwart voor 9 zijn, maarja 200 km reizen is niet niks, dus om half 7 de auto ingestapt en om 9 uur waren we daar ivm met fikse file bij eindhoven.
Toen we aankwamen moest ik even wat formulieren invullen en daarna wachten tot ik aan de beurt was.
Toen ik eenmaal geroepen werd is er eerst even rustig gepraat en daarna werden de foto's gemaakt, eenmaal terug in de behandelkamer moest ik in de stoel gaan liggen en ging de tandarts even kijken, de foto was al heel negatief, ik schrok er zelf van en toen er in mijn mond was gekeken was de conclusie al helemaal duidelijk, ik moet een kunstgebit, ze kunnen het niet meer saneren.
Natuurlijk had ik wel wat hoop op een iets positiever bericht, maar dat was hele valse hoop.
Ik moest ook gelijk happen en de afdrukken liggen klaar, ik word nu zo snel mogelijk opgeroepen om terug te komen en om onder narcose de behandeling te ondergaan.
De tanden worden dan getrokken en de wortels verwijderd.
Ik ben vreselijk blij dat ik ben geweest, want een leven met kiespijn is ook ware hel, maar toch het begint nu pas echt een beetje tot me door te dringen en het verdriet is er zeker wel en het is vrij groot.
Maar jullie lieve kanjers van dit forum, ik wil jullie ook vreselijk bedanken voor jullie medeleven en dankzij jullie ben ik maar mooi in Kerkrade terechtgekomen en gebeurd er toch iets.
Ik zal er vreselijk aan moeten wennen en het zal de eerste tijd ook nog best moeilijk blijven, maar ben ondanks alles, de pijn en het verdriet vreselijk trots op mezelf.
Liefs Sabine
Nou de grote dag voor mij is achter de rug.
Ik moest vandaag naar Kerkrade zoals jullie hebben kunnen lezen.
Vanmorgen om 6 uur ging de wekker, moest er om kwart voor 9 zijn, maarja 200 km reizen is niet niks, dus om half 7 de auto ingestapt en om 9 uur waren we daar ivm met fikse file bij eindhoven.
Toen we aankwamen moest ik even wat formulieren invullen en daarna wachten tot ik aan de beurt was.
Toen ik eenmaal geroepen werd is er eerst even rustig gepraat en daarna werden de foto's gemaakt, eenmaal terug in de behandelkamer moest ik in de stoel gaan liggen en ging de tandarts even kijken, de foto was al heel negatief, ik schrok er zelf van en toen er in mijn mond was gekeken was de conclusie al helemaal duidelijk, ik moet een kunstgebit, ze kunnen het niet meer saneren.
Natuurlijk had ik wel wat hoop op een iets positiever bericht, maar dat was hele valse hoop.
Ik moest ook gelijk happen en de afdrukken liggen klaar, ik word nu zo snel mogelijk opgeroepen om terug te komen en om onder narcose de behandeling te ondergaan.
De tanden worden dan getrokken en de wortels verwijderd.
Ik ben vreselijk blij dat ik ben geweest, want een leven met kiespijn is ook ware hel, maar toch het begint nu pas echt een beetje tot me door te dringen en het verdriet is er zeker wel en het is vrij groot.
Maar jullie lieve kanjers van dit forum, ik wil jullie ook vreselijk bedanken voor jullie medeleven en dankzij jullie ben ik maar mooi in Kerkrade terechtgekomen en gebeurd er toch iets.
Ik zal er vreselijk aan moeten wennen en het zal de eerste tijd ook nog best moeilijk blijven, maar ben ondanks alles, de pijn en het verdriet vreselijk trots op mezelf.
Liefs Sabine
Geweldig meid, heel knap van je dat je deze stap genomen hebt. Je bent een kei!!!!!
Veel succes verder met de behandeling..
Dit gaat ook lukken...sterkte....
Groetjes
goed van je dat je hebt doorgezet.
ook als is het voor je tegengevallen vandaag over een tijdje gaat het mischien beter omdat je zeker nog aan het idee zal moeten wennen.
ik wens je erg veel sterte.
groetjes ratje
Pisces :smile:
Jammer dat het voor jou een kunstgebit is geworden, bij mij viel het reuze mee, ik was er namelijk ook heilig van overtuigd dat ik ook aan een kunstgebit moest.
Maarja, beter een kunstgebit natuurlijk als altijd kiespijn.
Welke tandarts had jij?
Rot voor je dat de uitslag wat tegenviel maar heeeeel goed dat je de stap gezet hebt.
Viel de angst mee toen je daar was?
Ik hoop dat je snel wordt opgeroepen.
liefs thané
Wil jullie tog even allemaal bedanken voor jullie reacties.
Heel erg lief al die mooie en bemoedigende woorden.
Jullie zijn kanjers, stuk voor stuk echte kanjers.
Veel liefs Sabine
Heel erg goed van je kanjer... je hebt het toch maar gedaan... en tjaaaaaa de uitslag is even pijnlijk als je "valse hoop" had... maar ik denk dat je heel diep van binnen misschien toch wel wist dat het een kunstgebit zou worden...
Het maakt ook niet zoveel uit toch meis... je kunt stralen en hoeft je nooit meer te schamen... nep of nie het is beter als in een "gapende mond met rotte tanden" te moeten kijken...
Ik ben supertrots op je en hoop dat Kerkrade heel snel gaat bellen voor je...
Heel veel liefsssssssssssssssssssssss en sterkte tijdens het w88...
Liefsssssssssssss Missy
Ik ben zelf afgelopen oktober in Kerkrade geweest en heb dus ook een prothese zowel onder als boven gekregen.
Bij mij viel wel nog het een en ander te redden maar helaas was mijn angst zo extreem hoog dat ik er zelf vanaf wilde...
Ik denk dat je misschien wel iets over me gelezen hebt hier bij de onderwerpen.
Ik ben er nog steeds heel blij :grin: :grin: :grin: mee en ben zooooo blij dat ik het gedaan heb !
ALs je vragen hebt laat je me maar weten okee ?
Succes ermee en hopelijk ben je snel aan de beurt !
Groetjes Patty.
[ Dit Bericht is bewerkt door: Patty73 op 2004-04-30 00:48 ]
Ik ben zeker trots op mezelf en de dingen die ik nu gewoon niet kan eten mis ik best wel en ja straks kan dat allemaal weer.
En dat ik weer breeduit kan lachen daar verlang ik echt het meeste naar, niet meer die onzekerheid, niet meer je lachebekkie moeten verbergen.
Die onzekerheden allemaal weg.
Ik hou jullie op de hoogte en als de datum bekend is wanneer ik moet zal ik dat zeker laten weten.
Liefs Sabine
Heel veel sterkte tijdens het "afwachten" kanjer... ik leef met je mee...
Ik had je gemist op msn laats en toen ik wou reageren was je al weg... spreek je vlug ffies weer meis ben de links kwijt van de site :sad:
Liefssssssssssssssssss Missy