halo allemaal
ik net als iedereen hier is ook heel erg bang maar ik denk dat kerkrade te duur en te ver weg is keek ik op zoek tandarst is er een tandarst lgrinberg in den haag en is ook voor angstige mensen heeft iemand ervarig met deze tandarst ik hoor het graag ik moet echt al 4 jaar niet geweest groetjes
ik net als iedereen hier is ook heel erg bang maar ik denk dat kerkrade te duur en te ver weg is keek ik op zoek tandarst is er een tandarst lgrinberg in den haag en is ook voor angstige mensen heeft iemand ervarig met deze tandarst ik hoor het graag ik moet echt al 4 jaar niet geweest groetjes
Hij is goed vind ik. Korte wachttijden omdat er twee tandartsen werken. Heeft apparatuur voor kleine fotoos en opg. Heb de mijne meegekregen op een cd.
Een nadeel voor angstige patienten zou kunnen zijn dat zijn ruimtes erg open zijn. Secretaresse zit in de behandelkamer. Je kijkt zo een stoel in. Voor een foto moet je naar een andere kamer waar een andere tandarts zit te werken, dus dan zie en hoor je ook wat er in een ander z'n mond gebeurt. Je hoort een hoop geluid, ook van het tandtechnisch lab. eronder.
Ik weet niet of iemand die angstig is daarvan schrikt. Maar de tandarts is zover als ik weet erg goed. Hij is Russisch geloof ik.
Ga er anders eens langs om je in te schrijven. De secretaresse is erg aardig.
Groeten,
ik denk dat het toch kerkrade word al een half jaar denk ik bel vandaag maar niet dus het is te duur het is te ver smoesjes en nog eens smoesjes
Ja de "extra" kosten voor narcose die komen erbij en lopen erin maar dat is het mij wel waard hoor...
Liefssssssssssss Missy...
enne "gewoon" bellen hoor... je kan vrijwillig gaan en kijken wat er qua begroting uitkomt, je hebt geen verplichting hoor...
Resultaat: je ligt op de verdoving te wachten terwijl die reeds gegeven is zonder dat je iets gevoeld hebt. Vervolgens hoor je een geluid wat op een boor lijkt maar voelen doe je niets. Je bent tenslotte goed verdoofd. Dan kom je weer bij en blijk je 70 minuten behandeld te zijn. Op mijn opmerking 'ik heb gelukkig helemaal niets gevoeld' was het antwoord van de tandarts: Als je nu wel wat gevoeld had, had je dat dan erg gevonden? Ik moest toegeven dat dat mij geen moer had uitgemaakt.
Het is geen specifieke angsttandarts maar je kunt wel naar een rustige tandarts vragen. Ik ben nog steeds wel nerveus maar ik weet dat toch wel goed komt en pijnloos. Veel succes
maar ik denk dat kerkrade de oplossing beter is dan maar met de trein 2 uur heen en dan weer terug mijn verstandkiesen moeten er ook allemaal uit dus ga wel helemaal weg lijk me beter groetjes heksje
Waarom laat je niet iemand anders voor je bellen? Dat heb ik namelijk ook gedaan, stel je voor ZELF bellen, nee dat was geen optie voor mij.
Mijn vriend heeft gebeld en de afspraak gemaakt, zonder dat ik erbij was. Daarna zijn we samen naar het intake gesprek in Kerkrade geweest en dat is me zooooo mee gevallen, in m'n achterhoofd de gedachte dat ik niets hoefde te doen als ik dat niet zou willen. Maar het gesprek gaf me een goed gevoel en vertrouwend op hun vakkundigheid wacht ik nu dan toch op de behandeling op 13 mei. Ik zie er als een berg tegen op maar ben toch blij dat ik eindelijk de moed heb gevonden, dankzij dit forum.
Ik hoop dat jij dat ook gaat doen enne... laat iemand voor je bellen.
heel veel liefs en Thané
Vier jaar niet bij een TA geweest, dat valt in vergelijking met de meeste verhalen hier hartstikke mee!
De eerste stap is altijd het moeilijkste, en dat is, vond ik, je verhaal 'openbaar' maken. Dat heb je al gedaan, je kunt erover praten! DAT is al een hele overwinning!
Probeer alles te relativeren en laat een ander een tandarts voor je bellen waar goede berichten over zijn. Vraag (of laat het doen) eens bij familie of vrienden welke TA zij hebben en hoe dat bevalt. De meeste tandartsen zijn erg aardig en boemannen zijn eerder uitzondering dan regel. Ik heb inmiddels de grote stap genomen, bij een gewone tandarts, en ik ben hartstikke blij!!