Veel pijn na vullen

Author:
Mercedes 1
Posted:
za, 05/08/2004 - 09:04
Hoi,
Ik ben ruim 3 weken geleden naar de tandarts geweest en heb 2 kiezen laten vullen(het waren best groten gaatjes) dus heb ik het laten verdoven. Er zit een grijze vulling in die hij met ultraviolette liet harden. Na 2 dgn begon de pijn die soms niet uit te houden is. Het lijkt of mijn zenuw bloot ligt en heb er constant pijn aan. Met kou wordt het erger. Ik weet ook niet of het er mee te maken heb dat ik Fibromyalgie (soort reuma, in weke delen)heb.
Mijn tandarts vindt het niet nodig dat ik nog langs kom ik moet maar paracetamol slikken. Maar mijn pijn is ondragelijk! Wie kan mij advies geven? Alvast bedankt!
joek

Hallo, dit komt mij heel bekend voor. Ik heb het namelijk ook gehad. Het kan zo zijn dat je zenuw geirriteerd is, dat kan vanzelf over gaan. Maar bij mij is dat helaas niet zo gegaan, dus heb ik na zes weken een wkb gehad.
Ik zou het nog even aanzien, maar over een week of twee zou ik toch teruggaan naar de tandarts.
Sterkte, Joke
za, 05/08/2004 - 11:04 Permalink
Mercedes 1

Op 2004-05-08 13:57, schreef minique:
Het zou ook kunnen komen door het krimpen van de vulling, waardoor er spanning op de kies komt te staan.

Lees deze threads maar eens:
http://www.tandarts.nl/phpBB/viewtopic.php?topic=1531&forum=1

http://www.tandarts.nl/phpBB/viewtopic.php?topic=281&forum=4

(en dan vooral de antwoorden van de tandartsen bij deze threads).

Groetjes,
Monique

Bedankt voor je reakaktie!
gr Mercedes
za, 05/08/2004 - 15:41 Permalink
Mercedes 1

Op 2004-05-08 11:04, schreef joek:
Hallo, dit komt mij heel bekend voor. Ik heb het namelijk ook gehad. Het kan zo zijn dat je zenuw geirriteerd is, dat kan vanzelf over gaan. Maar bij mij is dat helaas niet zo gegaan, dus heb ik na zes weken een wkb gehad.
Ik zou het nog even aanzien, maar over een week of twee zou ik toch teruggaan naar de tandarts.
Sterkte, Joke

Bedankt voor je reaktie, ik hoop dat ik geen wkb nodig heb! Ik ga er maar van uit dat het vanzelf overgaat.
gr Mercedes
za, 05/08/2004 - 15:46 Permalink