Lieve kanjers van hier...
Zoals de meeste van jullie wel weten of gelezen hebben ben ik afgelopen Oktober
in Kerkrade geweest voor het trekken van ALLE tanden en het plaatsen van een prothese !
Ik dacht echt dat er NIEMAND in de wereld zo bang was als ik (maar dat denk je al snel als je er zo erg mee zit)en ik maakte me echt vreselijke zorgen...
Om een lang verhaal kort te maken:
Diegene die zich echt zorgen maken voor de periode " net voor " de behandeling en de narcose zelf.....Vraag in Kerkrade of aan je eigen huisarts het middel : DORMICUM !
Dit pilletje moet je een uur van tevoren innemen en je wordt er heel lekker rustig van....het is een soort medicijn wat helpt bij mensen die moeilijk in slaap kunnen komen...je wordt er beetje duf van en kunt dan lekker in de auto onderweg al wegdoezelen.
Ik ben zo blij dat dit me geholpen heeft zodat ik niet meer 100 % bij mijn positieven was toen ik in Kerkrade aankwam!
Ik heb hier vantevoren met Vero over gemaild en de dag voor de behandeling Kerkrade gebelt en de telefoniste heeft toen een receptje naar de apotheek hier gefaxt dus ik hoefde het maar zo op te halen...
(kwam niet eens een huisarts aan te pas)
Whatever, ik wilde dit even doorgeven aan de mensen die zich zulke zorgen maken over de behandeling of de narcose...
En zoals ik altijd zeg : Voor vragen etc. mag iedreen me gewoon mailen of we praten op msn erover....wat je wilt !
Allemaal heel veel sterkte en succes en ik denk aan jullie ! TOI TOI TOI
Groetjes X Patty !
Zoals de meeste van jullie wel weten of gelezen hebben ben ik afgelopen Oktober
in Kerkrade geweest voor het trekken van ALLE tanden en het plaatsen van een prothese !
Ik dacht echt dat er NIEMAND in de wereld zo bang was als ik (maar dat denk je al snel als je er zo erg mee zit)en ik maakte me echt vreselijke zorgen...
Om een lang verhaal kort te maken:
Diegene die zich echt zorgen maken voor de periode " net voor " de behandeling en de narcose zelf.....Vraag in Kerkrade of aan je eigen huisarts het middel : DORMICUM !
Dit pilletje moet je een uur van tevoren innemen en je wordt er heel lekker rustig van....het is een soort medicijn wat helpt bij mensen die moeilijk in slaap kunnen komen...je wordt er beetje duf van en kunt dan lekker in de auto onderweg al wegdoezelen.
Ik ben zo blij dat dit me geholpen heeft zodat ik niet meer 100 % bij mijn positieven was toen ik in Kerkrade aankwam!
Ik heb hier vantevoren met Vero over gemaild en de dag voor de behandeling Kerkrade gebelt en de telefoniste heeft toen een receptje naar de apotheek hier gefaxt dus ik hoefde het maar zo op te halen...
(kwam niet eens een huisarts aan te pas)
Whatever, ik wilde dit even doorgeven aan de mensen die zich zulke zorgen maken over de behandeling of de narcose...
En zoals ik altijd zeg : Voor vragen etc. mag iedreen me gewoon mailen of we praten op msn erover....wat je wilt !
Allemaal heel veel sterkte en succes en ik denk aan jullie ! TOI TOI TOI
Groetjes X Patty !
Hier sluit ik mij roerend bij aan. Ik heb dit ook allemaal doorstaan en achteraf was het een van de beste keuzes in mijn leven.
Het zijn geweldige mensen daar ik Kerkrade. Een geweldig team met ontzettend veel vakmanschap. Ik wil iedereen adviseren die geen enkele andere mogelijkheid hebben door angst of andere ongemakken deze stap te nemen. Je zult er geen spijt van krijgen.
Dus ook van mij hier, allemaal die nog twijfelen heel veel sterkte en succes.
Ik ging jullie voor!!!!!!!!!!!!!!!!
groetjes
IK KAN OOK NIETS DAN MET VEEL LOF OVER KERKRADE SPREKEN !
Hun zijn egt FANTASTISCH en die behandeling heeft heel mijn leven veranderd !!
Het was voor mij een ommekeer in mijn leven!
Ik denk er nog elke dag aan en zal hun altijd dankbaar blijven voor wat ze voor mij hebben gedaan !
SCHITTEREND dat zoiets bestaat !!!
:grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
Gr. een blije Patty !
Liefs,
Pisces
helemaal Toppie meissssssssssssss ik raak er ook (bijna) vrolijk van als ik niet zo zenuwachtig was :wink:
Maar ik ben heel blij voor je dat jij je zo SUPER voelttttttttt en ik hoop dat ik dat ook spoedig kan uitschreeuwen...
Liefsssssssssssssss Missy
Ik zie net dat jij ook uit Noord-limburg komt....gezellie...mensen uit de buurt...
Jah ik ben nog steeds heel errug blij..
Ik kan niet eens echt in woorden uitdrukken HOE blij :grin: ik ben en hoe kerkrade mijn leven veranderd heeft...
Het liefst zou ik iedereen hier persoonlijk ermee willen helpen en zoveel mogelijk steunen maar helaas heb ik daar de tijd niet voor en het gaat zo goed met me dat ik er vaak niet aan denk om hier vaak te komen op het forum...
Toen ik in die slechte periode zat kwam ik hier elke dag !!! En vaak meerdere keren per dag maar nu is dat nog maar soms.
Vandaar dat ik steeds schrijf dat mensen met vragen ALTIJD bij me terecht kunnen en me mogen toevoegen op MSN...
Helaas zijn er ook mensen die zo jaloers op me zijn en me de rust en blijdschap niet gunnen...die blijven vervelend doen maar meer wil ik daar hier niet over kwijt...daar wordt in ieder geval aan gewerkt dus dat zal binnenkort ook VT zijn !
Dat is de keerzijde van de medaille maar dat komt maar zelden voor denk ik....
Ik kan nog steeds schreeuwen van geluk en blijdschap en das voor mij belangrijkste !
Ja tog ?
Groetjes en knuf :grin: Patty
[ Dit Bericht is bewerkt door: Patty73 op 2004-05-07 22:02 ]
Ja gezellie hihi LosLimBos is tog altijd gezellie *lol* alhoewel ik wil de brabanders nie vergeten hoor ben half LimBo half BraBo...
Maar het is idd SUPER om te lezen hoe Happy je bent ik hoop dat na maandag ook al voor een gedeelte te zijn, maar ben er vast van overtuig dat dat lukken gaat...
Ik moet alleen nog het "echte gevoel" ervaren, maar al jullie positieve berichten hebben mij heel veel geholpen...
Ik meen dat jij uit de woonplaats beginnend met een "H" komt...?
Kan natuurlijk veel zijn hahaha maar ja er hangt me wat van bij *lol*
Ik kan me ook voorstellen dat als je het drukjes hebt en alles achter de rug is, je gebit opgeknapt dat je dan wat minder hier komt, maar zo af en toe een update is wel leuk hoor... dus blijf dat zeker doen als je der aan denkt...
Heel fijn weekend meisssss enne geniet...
Liefssss Missy
voor maandag !
Keep us up to date !
Heb ik dat van die woonplaatst tegen jou gezegd dan ?
Ik kom nog ff kijken hier hoe het jouw vergaan is na het weekend okee ?
SUCCES MEISSIE !
Ik denk aan je !
Groetjes en knuf :grin: patty !
Neeee je hebt me dat niet verteld maar ik meen het ergens gelezen te hebben... ik d8 op de site van Kerkrade zelf... de reactie die je daar plaatste...?
Maar weet het niet 100% hoor dan moet ik strakjes ff terug lezen...
In dat geval (wat ik meen) wonen we niet zo ver van elkaar af :wink:
Liefssssssssss en tot de volgende keer dan
Missy
Waar woon je dan als ik vragen mag of meel me anders even is wel zo handig als jet het hier niet wilt neerzetten...
Wordt beetje nieuwschierig...hihihi
Groetjes x Patty