Hallo allemaal,
Heeft een vanjullie misschien een adres van een angsttandarts in Den Haag... ben nu al 4 jaar niet meer naar een tandarts geweest nadat ik een paar erg vervelende ervaringen heb gehad met mijn toenmalige tandarts. Ik lees hier op het forum veelover Kerkrade maar ik denk dat er misschien ook wel een begrijpende tandarts moet rondlopenin Den Haag..Wie kan mij helpen....
Heeft een vanjullie misschien een adres van een angsttandarts in Den Haag... ben nu al 4 jaar niet meer naar een tandarts geweest nadat ik een paar erg vervelende ervaringen heb gehad met mijn toenmalige tandarts. Ik lees hier op het forum veelover Kerkrade maar ik denk dat er misschien ook wel een begrijpende tandarts moet rondlopenin Den Haag..Wie kan mij helpen....
angst tandarts in den haag
Groetjes Kristel
Laat die persoon gewoon eens rondbellen naar verschillende praktijken.
Er is in Den Haag immers vast wel een aardige, begripvolle tandarts te vinden die met angst kan omgaan.
Het klinkt makkelijker dan het is, maar het zou een oplossing kunnen zijn.
Ik heb het zo ook geprobeerd, alleen kwam ik erachter dat m'n vriend net zo bang was als ik dus daarom ook geen tandarts voor mij durfde te bellen omdat hij dat geconfronteerd werd met z'n eigen angst.
Uiteindelijk heb ik zelf een tandarts gemaild en lopen we daar nu allebei in de praktijk rond ;)