reactie op mededeling van Missy66

Author:
GONNY 40
Posted:
vr, 05/14/2004 - 08:22
Lieve Missy mijn complimenten voor jou aandeel op dit forum :wink: ik weet niet of jij het zelf in de gaten hebt maar wat jij voor al die angstige mensen betekent is niet te beschrijven je laat mensen :D en :oops: en je help ze over de drempel terwijl je zelf ook zo angstig bent .Lieve Missy je bent echt SUPERRRRRRRR groetjezzzzzz en een dikke kuzzzzzzz van Gonny :smt008
Ipsilonka

:smt026 :smt026 :smt026
:smt041 :smt041 :smt041

Ik sluit me geheel bij Gonny aan! Missy, je bent een kanjer!!!!!

Liefs Roos
vr, 05/14/2004 - 09:53 Permalink
thané

Ook ik kan dat beamen, had het niet beter kunnen zeggen.
Je bent geweldig Missy een echte KANJERRRRRRRRRR!!!! :smt023

Liefs en dikke knufffff Thané :smt058
vr, 05/14/2004 - 10:22 Permalink
Missy66

Lieve KANJERS...

Heel erg lief jullie woorden en ik ga der behoorlijk van :oops: :oops: :oops:
Maar vergeet niet dat jullie... , dit forum ook mij heel sterk heeft gemaakt, en door het lezen van jullie lieve, positieve en fijne berichten, maar vooral de manier van omgaan met elkaar, het respekt naar elkaar toe bla bla bla dat dat heel uniek is...
Ook ik ben er nog lang niet, zit ook nog behoorlijk vol angst en het is de vraag kom "ik" er ooit (helemaal) vanaf... de tijd zal het mij leren, zal het jou leren, iedereen moet dat op zijn/haar manier ervaren, en de een kan het beter uiten dan de ander...
Minique (en ik wil niemand tekort doen dus ik bedoel eigenlijk IEDEREEN) draagt ook haar steentje op een fantastische manier bij, en vele werken heel erg hard op de achtergrond mee...
Dus please.... ik denk dat jullie het "complimentje" aan het gehele team mogen schrijven we doen het tenslotte samen,

SAMEN STAAN WE STERK!!!
vr, 05/14/2004 - 20:49 Permalink