Hoi allemaal,
IK HEB NET GEBELD NAAR KERKRADE!!!! vraag niet hoe want ik loop nu nog steedss te shaken. Kreeg gelukkig een lieve mevrouw aan de telefoon, dat hielp wel maar op hetzelfde moment zat ik nog steeds met het idee in mijn achterhoofd dat ik naar een TANDARTSPRAKTIJK zat te bellen. (aarhghh!) Ik denk dat ik vanavond maar eens een feestje ga bouwen...
Oh ja, de afspraak is 11 juni. :smt005
groetjes en liefs van (een opgeluchte en blije) Kaatje
IK HEB NET GEBELD NAAR KERKRADE!!!! vraag niet hoe want ik loop nu nog steedss te shaken. Kreeg gelukkig een lieve mevrouw aan de telefoon, dat hielp wel maar op hetzelfde moment zat ik nog steeds met het idee in mijn achterhoofd dat ik naar een TANDARTSPRAKTIJK zat te bellen. (aarhghh!) Ik denk dat ik vanavond maar eens een feestje ga bouwen...
Oh ja, de afspraak is 11 juni. :smt005
groetjes en liefs van (een opgeluchte en blije) Kaatje
SUPER!!!
Wat onwijs GOED van je meisssssss...
Wees maar lekker trots op jezelf...
en als je na een paar daagjes eenmaal gewend bent aan deze stap
kun je je naar je intake gesprek gaan toe leven...
Heel erg veel sterkte meis en probeer in die periode voldoende afleiding
te zoekken, zijn er vragen stel ze gewoon he...
Heel erg toppie van je :smt023
nou ik ben nu al heel erg in de war. Van de euforie-stemming van net na het bellen is ook weinig meer over.... toen ik net had gebeld heb ik in mijn eentje thuis gaten in dde lucht zitten springen maar ik begin zo langzamerhand het besef te krijgen wat ik nu gedaan heb.
Heb net al een potje zitten janken maar ik ben nu in iedergeval wel hartstikke blij dat ik heb doorgezet!
liefs, kaatje
Laat het nu gewoon rustig op je inwerken meis en het positieve gevoel zal je de komende dagen alleen maar sterker maken, althans zo was het bij mij, en als je de verhalen erop na leest ook wel bij andere...
Wees trots op jezelf Kaatje...
Heb je ergens echt last van op dit moment en leef je met pijn dat je de beslissing nu genomen hebt, of kwam het spontaan in je op dat er wat aan gedaan moest worden...?
Als je er niet over wilt of durft te praten hoeft het ook niet he meis, maar het kwam even in me op...
Liefsssssssssssssss
Vanaf vorige week heb ik al getracht te bellen maar ik durfde telkens niet totdat ik vanmorgen zoiets had van als ik het nu niet doe dan is het eind gewoon helemaal zoek en ik wil nou weer eens gewoon van dingen genieten en leuke dingen gaan doen zonder dat ik er bij na hoef te denken of mijn gebit dat wel trekt.
Dus aan de ene kant ben ik nu dolgelukkig en aan de andere kant ook weer doodzenuwachtig. Niet voor het intakegesprek maar voor wat er allemaal gedaan zal moeten worden. Ik ben dus benieuwd! Mijn man wil gelukkig met me mee dus daar heb ik in ieder geval veel steun aan.
liefs, Kaatje
Probeer voldoende afleiding te zoeken zodat je wat minder de kriebels hebt (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, ik weet het zelf maar al te goed)
Jammer idd dat het net tijdens je vakantie moet gebeuren, maar misschien was het een voorteken om je ffies wakker te schudden dat het zo niet langer meer kan...
Je moet maar zo denken als je deze stappen doorlopen hebt, is je gebit weer gezond en kun je onbezorgt de volgende vakantie tegemoet gaan...
Sterkte meissss
Wat ontzettend goed van je dat je gebeld hebt!!! je kunt trots zijn hoor.
en die kriebels....ja ik weet precies wat je bedoeld.
liefs Thané
Pisces
Ik zat gistermiddag nog wel even in een dipje, want ik vroeg me op een gegeven moment wel af waar ik eigenlijk aan begonnen was, maar ik ben nu echt blij dat er eindelijk wat aan gedaan zal worden.
Dank en groetjes, kaatje
Nu toe leven naar de intake en dat zal alleen maar opluchten meissss....
Wat de uitslag ook zal zijn, de weet dat er wat aan gedaan gaat worden en dat jij daar niets van voelt qua pijn is een heerlijk gevoel.
Want heel diep in je hart weet je dat er toch een keer wat aan moet gebeuren en hoe langer je dat uitstelt hoe meer er moet gebeuren dus kanjer heel erg veel suc6 hoor en niet meer dippe :wink: