Even een dipje

Author:
nana
Posted:
vr, 05/21/2004 - 23:06
Sun is shining... en ik zit te zenuwen. Heb nu nog steeds geen moed om te bellen voor mijn wortelkanaalbeh. Inmiddels ben ik er steeds over aan het nadenken hoe het ook allemaal weer aanvoelt en dat de stoel dan weer op laagste stand staat etc.etc.
Flink zijn denk ik dan bij mezelf maar ik denk dat als ik langer ga wachten dat ik helemaal niet meer durf dus moet ik wel bellen. Volgende week.
Tja als ik die extractie heb kunnen overleven moet ik dit ook weer kunnen, ik heb het al eerder gehad en ik ben iedere keer weer opgelucht als ik er vanaf ben.

Hoezo moed vergaren? Voelt wel even goed om dat hier te doen :smt004
Missy66

Lieve Nana...

Ik denk dat je juist moet proberen om er niet teveel over na te denken hoe het ook alweer allemaal voelde (of het moet een prettig gevoel zijn geweest)
Nee probeer wat afleiding te zoeken, en het op je af te laten komen...
Ik weet niet hoe je contact met je Tandarts is, maar anders zou je kunnen zeggen dat je het geen prettig gevoel vindt en of hij/zij wat begrip kan opbrengen zodat je het aankunt...

Probeer idd te bellen voor een afspraak, het is wellicht ff moeilijk maar als de afspraak staat kun je er wel beter naar toe leven en is die last al van je schouders gevallen...

Heel veel suc6 en sterkte enne laat wat horen okay...
Heerlijk he dat je ffies van je af kan schrijven hiero... heel goed gedaan
vr, 05/21/2004 - 23:36 Permalink
bange annelies

Ik vind het al heel goed dat je gaat Nana en dat je dan achteraf tegen jezelf kunt zeggen: ik ben blij dat ik geweest ben.
Ik snap heel erg dat je er tegenop zie, maar je zult echt blij zijn als je bent geweest.
Heel veel succes ermee :smt023
di, 05/25/2004 - 20:40 Permalink